Avowed
یحیی رحیمی

بازی Avowed اواخر 2023 منتشر خواهد شد؛ بسیار بزرگ تر از Skyrim

یحیی رحیمی 7 مرداد 1399 بدون دیدگاه
699 بازدید

استودیو Obsidian در خلال مراسم معرفی بازی های انحصاری کنسول Xbox Series X از Avowed پرده برداشت. این بازی یک عنوان نقش آفرینی اول شخص و مشابه Skyrim است که قرار است به صورت انحصاری روی کنسول جدید اکس باکس منتشر شود. هر چند هنوز اطلاعات زیادی از تاریخ انتشار بازی در دست نیست، یکی از افراد نزدیک به استودیو اطلاعاتی در این مورد منتشر کرده است.

بر اساس صحبت های این فرد، بازی Avowed اواخر 2022 و اوایل 2023 منتشر خواهد شد. این بازی یک عنوان کاملا جهان گستر است که وسعت آن چندین برابر The Elder Scrolls 5 Skyrim خواهد بود. وسعت این بازی به معنی غنی بودن نقشه و دنیای آن است و بازی پر از ماموریت ها و اتفاقات جالب است. دنیای آن مشابهت زیادی به Pillars of Eternity دارد و در منطقه ای به نام Eora پیگیری می شود.

توسعه دهندگان به ویژگی هایی چون ری ترسینگ و نورپردازی توجه زیادی داشته اند و فیزیک بازی نسبت به عنوان های مشابه یک سر و گردن بالاتر خواهد بود. داستان بازی بر اساس انتخاب های شخصیت پیگیری می شود و مراحل بسته به هر بازیکن متفاوت خواهد بود. باس فایت ها بخش بزرگی از بازی را تشکیل می دهند و هیولاهای گوناگونی حاضر خواهند بود که به جذابیت بازی می افزایند.

محیط بازی Avowed سرشار از ساختمان ها و مناطق مهم و معروف خواهد بود. فعلا دو شهر بزرگ در نظر گرفته شده اند که هر کدام به مناطق کوچکتری تقسیم بندی شده اند. این مناطق پر از رودخانه ها و جنگل های گسترده خواهند بود و خوشبختانه شنا هم یکی از گزینه های گیم پلی حساب می شود. سیستم آب و هوای بازی کاملا پویا و متغیر خواهد بود و پشتیبانی از ماد هم در بازی وجود دارد.

در آخر باید گفت که توسعه بازی از 2 سال پیش شروع شده است و بیش از 100 نفر در حال کار روی آن هستند. ساخت بازی فعلا به کندی پیش می رود اما به زودی افراد بیشتری به تیم توسعه افزوده می شوند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.