wolfenstein-youngblood
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر شد: اسپین آف ناخوانده

یحیی رحیمی 4 مرداد 1398 بدون دیدگاه
805 بازدید

بازی Wolfenstein: Youngblood امروز روانه بازارها شد و حالا نمرات و بررسی های اولیه منتقدان نیز منتشر شده است. این بازی یک اسپین آف حساب می شود و شخصیت قبلی داستان را شاهد نیستیم و دو دختر دو قلوی او را شاهد هستیم. این بازی حالت Co-Op دارد و از نظر منتقدان از نسخه های قبلی بازی ضعیف تر است.

حالت Co-Op تاثیر زیادی روی بازی داشته است و این اولین تجربه استودیو به این شکل است. با ما همراه باشید تا کمی از بررسی های وب سایت های معتبر را با هم مرور کنیم. ابتدا تماشای تریلر هنگام عرضه بازی نیز کمک زیادی به درک شما خواهد کرد.

IGN: نمره 6.5 از 10

Wolfenstein: Youngblood یک بازی Co-Op خشن و خوب است که البته نزدیک کیفیت اکشن نسخه های قبلی خود نمی شود و عجیب است که حتی از کیفیت داستان و شخصیت پردازی نسخه های قبلی نیز دور افتاده است. آن حس همیشگی استفاده از سلاح و کشتن نازی ها حس نمی شود و لذت بردن از گیم پلی مخفی کارانه و باس فایت های خشن بازی و همچنین چک پوینت های نا متعادل بازی سخت تر شده است. واقعا انتظار بیشتر از اینها را از دوقلوهای Blazkowicz داشتم.

PCGAMER: امتیاز 79 از 100

wolfenstein-youngblood

حالت Co-Op بازی فوق العاده است و همچنین به روزرسانی سلاح ها و شخصیت های بازی نیز بهتر از نسخه های پیشین است اما سیستم سطح بندی بازی واقعا سرعت کار را می گیرد. Wolfenstein: Youngblood اوقات خوبی برای شما می سازد و تجربه آن با دوستان بهتر است اما سیستم Leveling باید واقعا بهتر شود. دنیای آن ارزش گشت و گذار را دارد و البته داستان آن زیاد نیست و نحوه پیشرفت در بازی نیز خسته کننده و حوصله سر بر است.

TrustedReviews: نمره 4 از 5

wolfenstein-youngblood

استودیو MachineGames نشان داد که می توانند ایده های جدید را نیز در بازی خود بگنجانند. آن‌ها واقعا در انجام این کار بی باک عمل کرده اند و ریسک بالایی انجام داده اند و حالت Co-Op به نوعی جواب داده است اما آنچنان که باید هم نیست. بخش Co-Op فوق العاده زیاد است و حوصله آدم را سر می برد اما بعد جدیدی به بازی اضافه کرده است و همچنین تیراندازی نیز همان لذت همیشگی را دارد و گرافیک بازی و دنیای آن نیز فوق العاده خوب طراحی شده است.

در ادامه می توانید امتیازهای TrustedReviews را مشاهده کنید.

 

 

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.