بازی The Elder Scrolls
یحیی رحیمی

مدیرعامل بتسدا: بازی The Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله‌ی طراحی است!

یحیی رحیمی 9 تیر 1400 بدون دیدگاه
252 بازدید

بازی The Elder Scrolls 6 به طور رسمی در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و باگذشت هرسال از آن تاریخ، اشتیاق بازی‌کنندگان و طرفداران شرکت بتسدا برای این بازی بیشتر و بیشتر می‌شود. با اعلام برگزاری کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا در نمایشگاه E3 2021، بسیاری امیدوار بودند که تاریخ انتشار بازی یا حداقل ویدیویی از گیم پلی منتشر شود اما به نظر می‌رسد که این آرزو را باید به گور ببریم، زیرا که بازی هنوز در مرحله‌ی طراحی قرار دارد و حتی وارد مرحله‌ی تولید نهایی نشده است.

تاد هاوارد در سال 2018‌ در مورد بازی The Elder Scrolls 6 گفته بود که فناوری ساخت آن هنوز کامل نیست و به همین دلیل، باید سالها تا انتشار بازی منتظر بمانیم. آن زمان هنوز کنسول‌های جدید معرفی نشده بود و فناوری‌های مانند حافظه SSD به‌عنوان استاندارد در کنسول‌ها وجود نداشت. مدیر بتسدا به‌تازگی صحبت‌های نگران‌کننده‌ای در مورد بازی به زبان آورده که نشان از عدم انتشار بازی در سال‌های آینده دارد. این صحبت‌ها باعث شد تا بسیاری بگویند که بازی برای نسل فعلی هم منتشر نخواهد شد و باید منتظر پلی استیشن 6 باشیم!

آقای هاوارد در گفتگو با نشریه تلگراف از پیشرفت روند توسعه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 صحبت کرده و هنوز هم باور دارد که فناوری فعلی که شامل موتور گرافیکی می‌شود، آمادگی این بازی را ندارد. وی می‌گوید:

Todd Howardبهتر است این‌طور به The Elder Scrolls 6 فکر کنیم که این بازی هنوز در مرحله‌ی طراحی قرار دارد؛ اما در حال بررسی فناوری موجود هستیم و از خودمان پرسیده‌ایم که «آیا فناوری فعلی می‌تواند از پس چنین بازی بربیاید؟» هر بازی جدید شامل یک سری فناوری‌های تازه‌ خواهد بود و درنتیجه Elder Scroll 6 هم نیازمند افزودن ویژگی‌های تازه‌ای به موتور گرافیکی Creation Engine 2 است.

در مورد بازی The Elder Scrolls 6 چه می‌دانیم؟

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از بازی در دسترس نیست اما می‌دانیم که این اثر نقش‌آفرینی از موتور گرافیکی Creation Engine 2 استفاده خواهد کرد که در بازی Starfield هم استفاده‌شده است. تاد هاوارد بارها به طرفداران بازی تذکر داده که ساخت بازی طول خواهد کشید و قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود و به همین دلیل، انتظار انتشار بازی در یکی دو سال آینده اشتباه است.

بازی The Elder Scrolls

با تصاحب شرکت بتسدا توسط مایکروسافت، موجی از نگرانی میان طرفداران بازی The Elder Scrolls 6 پیش آمد که نکند بازی برای پلی استیشن منتشر نشود، ازآنجایی‌که استارفیلد به یک اثر انحصاری تبدیل شد، بعید نیست که این اتفاق برای بازی جدید بتسدا بیفتد. The Elder Scrolls V بدون شک از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است که همانند GTA V بارها و بارها به فرم‌های مختلف منتشرشده و طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به صحبت‌های جدید تاد هاوارد، سخت است در مورد تاریخ انتشار صحبت کنیم، زیرا که بازی هنوز در مرحله‌ی طراحی قرار دارد و هنوز وارد شبیه‌سازی در موتور گرافیکی نشده‌ایم.

نظر شما چیست؟‌

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.