Resident Evil Village
مبین نعمت‌اللهی

آمار فروش بازی Resident Evil Village از مرز 4.5 میلیون نسخه عبور کرد

مبین نعمت‌اللهی 19 تیر 1400 بدون دیدگاه
261 بازدید

در گزارشات مالی جدید شرکت کپکام آمده که بازی Resident Evil Village از زمان انتشار در ماه مه میلادی نزدیک به 4.5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است.

از آخرین گزارشات ارائه‌شده در رابطه با آمار فروش جدیدترین نسخه از مجموعه‌بازی‌های Resident Evil بیش از 1 ماه می‌گذرد و حال، کپکام از فروش 500 هزار نسخه‌ای عنوان Village در این‌ مدت‌زمان خبر داد. رقمی که مجموعا فروش بازی Resident Evil Village را به 4.5 میلیون ‌‌واحد می‌رساند و از فروش چشم‌گیر این نسخه در بازه‌زمانی کوتاه حکایت دارد. موفقیتی که نام رزیدنت ایول 8 را در کنار پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام از جمله Resident Evil 7, Resident Evil 2 Remake و درنهایت Monster Hunter World قرار می‌دهد.

Resident Evil 7 با فروش 7.9 میلیون‌واحدی، همچنان پرفروش‌ترین نسخه از این مجموعه به‌حساب می‌آید و با خیز Village در فتح رکوردهای مختلف که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رکوردشکنی بازی با ثبت بیش از 100,000 بازیکن همزمان در استیم اشاره داشت، تعجب‌آور نخواهد بود که در بازه‌زمانی نه چندان طولانی، تاج‌و‌تخت پرفروش‌ترین بازی این مجموعه به جانشینی قابل‌تقدیر یعنی رزیدنت ایول 8 واگذار شود.

رزیدنت اویل سوار بر قطار موفقیت

در همین‌حال، نسخه‌های‌ Remake دو‌ بازی رزیدنت ایول 2 و رزیدنت ایول 3 به ترتیب 4 میلیون نسخه در یک ماه و 2.7 میلیون نسخه در 3 ماه فروش داشته‌اند و بعد از آنکه بازسازی نسخه سوم این مجموعه با استقبال گسترده‌ای از سوی بازی‌کنندگان همراه نشد، موفقیت‌های پیاپی Village یادآور روزهای اوج این مجموعه بود، هرچند که تا پیش از آن، عوامل‌اجرایی شرکت کپکام انتظار چنین دست‌آوردهایی را می‌کشیدند. دست‌آوردهایی که تنها چند روز بعد از انتشار تازه‌ترین نسخه و تجربه‌ی فروش 3 میلیون‌واحدی در بازارهای بین‌المللی، مجموع‌ فروش سری‌بازی‌های Resident Evil را به مرز 100 میلیون نسخه در سرتاسر جهان رساند.

بازی Resident Evil Village هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و سرویس گیمیگ گوگل، گوگل استادیا دردسترس است و اگر موفق به تجربه‌ی جدیدترین ماجراجویی‌های ایتان وینترز در دهکده شده‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این بازی به‌تازگی توسط گروه امپرس کرک شده و می‌توانید همین‌الان بازی را برای کامپیوتر دریافت کنید.

منبع:‌ VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.