دانلود بازی DuckTales Remastered برای PC
دانلود بازی DuckTales Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی DuckTales Remastered برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1399 1 دیدگاه
8,601 بازدید

دانلود بازی DuckTales Remastered برای کامپیوتر

شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی بدون شک دوران کودکی بسیاری از مردم جهان را تشکیل داده‌اند. چه سیندرلا و سفیدبرفی باشد یا اینکه شیر شاه و علاءالدین، همه آن‌ها روزهای شیرینی برای ما ساخته‌اند. در این میان داستان اردک‌های بامزه بیشتر از همه به چشم می‌آید و لذت دوچندانی نسبت به پویانمایی‌های بلند داشت. استودیو WatForward Technoligies در سال 2013 دست به ساخت یک بازی جذاب این از این اردک‌های بامزه زد و این‌طور بود که بازی DuckTales Remastered به کمک کمپانی Cpacom به بازارها عرضه شد و دوباره خاطرات خوش کودکی را زنده کرد.

بازی DuckTales Remastered درواقع یک پلتفرمر در سبک مترویدوانیا است که بازسازی خوبی از عنوان اصلی به همین نام است که در سال 1998 برای کنسول نینتندو عرضه شد. بازی شخصیت Scrooge McDuck را با گرافیکی دو و نیم بعدی به رایانه‌های ما آورده است و ما را به ماجراجویی بزرگ می‌برد، جایی که باید دنبال پنج گنجینه بزرگ در این دنیای گسترده گشت و یک‌به‌یک آن‌ها را پیدا کرد. می‌توانید در بازی بالا و پایین بپرید و آیتم‌های پیش رو را از راه بردارید. همچنین یک سری الماس‌ها نیز در طول بازی قرار داده‌شده‌اند که به قدرت شما اضافه خواهند کرد و البته باید حواستان به تعداد جانتان نیز باشد که مبادا از دور مسابقه خارج شوید. بازی به یک سری مراحل تقسیم‌بندی شده است که در آخر هرکدام از آن‌ها، با یک غول آخر مواجه خواهید شد و باید حسابش برسید تا به مرحله بعدی منتقل شوید.

بازی اصلی دارای پنج مرحله مختلف بود که حالا در DuckTales Remastered گسترش‌یافته است و همچنین تمامی دشمنان و باس فایت های آخر نیز دارای الگوهای مبارزه جدیدی هستند. به‌طورکلی بازی به‌سادگی تمام پیش می‌رود و خبری از داستان و گیم پلی پیچیده‌ای نیست و چه کودک و چه بزرگ‌سال می‌توانند از این بازی لذت ببرند. این بازی روی پلتفرم‌های مختلفی و حتی گوشی موبایل نیز عرضه‌شده است و طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است. منتقدان نیز تعریف و تمجید زیادی از این بازی انجام داده‌اند و ماجراجویی آقای اردک را جالب و هیجان‌انگیز قلم داد کرده‌اند.این بازی شمارا به یک ماجراجویی حماسی در سراسر جهان برای کشف پنج گنجینه افسانه‌ای دعوت می‌نماید! یک ماجراجویی جدید در مکان‌های متنوع ازجمله هیمالیا، آمازون، ترانسیلوانیا، معادن و فلزات آفریقایی و … را آغاز نمایید و در مراحل تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری پول‌ها بکنید. در این سبک نگاهی به Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Ori and the Blind Forest بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی DuckTales Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7
Processor: Intel™ Pentium 4 2.4 ghz with Hyper Threading
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 9600GT, AMD® Radeon™ HD 3870 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7
Processor: Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or higher.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ 200 series or higher, AMD® Radeon™ HD5000 series or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

DuckTales Remastered is a Metroidvania-style[8] platform video game developed by WayForward Technologies and published by Capcom. The game is a high-definition remake of DuckTales, a game released on the Nintendo Entertainment System in 1989. It was released for multiple gaming platforms, including Microsoft Windows, the PlayStation 3, the Xbox 360, and the Wii U, over a three-month period between August and November 2013, and later expanded to iOS, Android, and Windows Phone in April 2015. The game was temporarily delisted from digital storefronts in August 2019, but was relisted in March 2020.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    سلام وقت بخیر لطفا بخشی هم اضافه کنید راجب تک نفره یا دونفره شدن بازی ممنون

    پاسخ دهید