Resident Evil Village
مبین نعمت‌اللهی

رکوردشکنی Resident Evil Village با ثبت بیش از 100,000 بازیکن همزمان در استیم

مبین نعمت‌اللهی 18 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
629 بازدید

عنوان تحسین‌شده‌ی Resident Evil Village تنها چند روز پس از انتشار شروع به رکوردشکنی بر روی رایانه‌‌های شخصی کرد. بر اساس پایگاه‌داده شبکه‌ی Steam، این عنوان با ثبت 101,376 بازیکن همزمان، رکورد جدید برای سری‌بازی‌های Resident Evil بر روی سرویس آنلاین Steam از خود به ثبت رساند طوری که می‌توان از این مهم به‌عنوان دستاوردی قابل‌توجه برای تیم توسعه‌دهنده نام برد.

این درحالی‌ست که تا پیش از آن ‌Resident Evil 2 تنها با ثبت 25 هزار بازیکن و Resident Evil 3 با ثبت 60 هزار بازیکن همزمان، رکوردی جدیدی برای این فرنچایز محبوب به ثبت رسانده بودند. با فراز‌ و نشیب‌هایی که سری‌بازی‌های Resident Evil در سال 2017 میلادی و با انتشار نسخه‌ی هفتم، عنوانی که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن به ثبت رقم 20 هزار بازیکن همزمان بر روی Steam دست یافته بود، می‌توان موفقیت چشم‌گیری در روند نسخه‌ی هشتم تحت‌‌عنوان Village با ثبت میانگین نمره 84 از 75 نقد صورت گرفته قلمداد کرد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village توسط استودیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Resident Evil Village با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

روز گذشته نمرات بازی Resident Evil Village منتشر شد که با واکنش‌های قابل‌تحسینی از سوی منتقدین همراه بود و در واقع وب‌سایت خبری ‌IGN آن را دیزلی‌لند مرگبار مورد خطاب قرار داد و در جمع‌بندی نهایی، نمره‌ی 8/10 را به این عنوان سبک Survival Horror اختصاص داد.

بازی Resident Evil Village صبح امروز بر روی پلتفرم‌ و کنسول‌های خانگی PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X, Google Stadia و رایانه‌های شخصی به انتشار رسید.

وب‌سایت خبری پارسی‌گیم در ادامه نظر شما را به تعدادی از نمرات بازی جلب می‌کند:

  1. Game Informer – 9.25
  2. GameSpot – 9
  3. Hardcore Gamer – 4.5/5
  4. IGN – 8
  5. GamesRadar – 3.5/5

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.