پارسی گیم

دانلود بازی Devil May Cry 5 Special Edition برای PS5

پارسی گیم 17 بهمن 1399 5 دیدگاه
5,855 بازدید

دانلود بازی Devil May Cry 5 Special Edition برای پلی استیشن 5

مجموعه بازی‌های مختلف و بسیاری در ژانرهای متنوع برای علاقه‌مندان وجود دارد که هرکدام داستانی سرگرم‌کننده را برای بازیکنان ارائه می‌کنند؛ یکی از سری بازی‌های جذابی که اولین نسخه آن در سال 2001 برای طرفداران ژانر اکشن با روایتی ماجراجویی و با گیم پلی هک و اسلش منتشر شد، Devil May Cry است. هیدکی کامیا فکر نمی‌کرد که یک شخصیت نیمه شیطان، نیمه انسان بتواند موردپسند بازیکنان بسیاری قرار گیرد. پس از آنکه نسخه اول به پایان رسید، همه دل‌تنگ داستان پرشور و هیجان‌انگیز بازی شدند و مخصوصاً شخصیت اصلی، دانته با ویژگی‌های خاص خود که در برابر دشمنان با داشتن قابلیت‌های بسیار شما را قدرتمند نشان می‌داد. حال مدت‌هاست که از نسخه اول این بازی گذشته و در این میان نسخه‌های مختلفی تحت عنوان Devil May Cry برای دنبال کنندگان منتشر شده است. آخرین محصول این مجموعه در سال 2019 با عنوان Devil May Cry 5 توسط کمپانی Capcom طراحی و روانه بازار شد تا بار دیگر بازیکنان بتوانند در نقش دانته در مأموریت‌های مختلف به نقش‌آفرینی بپردازند.

در Devil May Cry 5 شاهد سه شخصیت اصلی هستیم که بر همین اساس باید انتظار سه خط داستان مختلف را نیز داشت. دانته که کاراکتری نصف انسان و نصف شیطان است، با قابلیت‌های بروز شده آماده برای مبارزه با نیروهای شیطانی، همانند قبل است. در کنار او نیکو نیز وجود دارد که برای نابودی دشمنان دانته را همراهی می‌کند و اما شخصیت جدیدی به نام V به مجموعه اضافه شده که به نظر برای کشتن شیطان منحصربه‌فردی با دانته همکاری خواهد داشت. اما مکانیسم بازی، شما را مجبور خواهد کرد تا برای هر مأموریت فقط از یک شخصیت استفاده کنید و نمی‌توانید از قدرت دو کاراکتر به‌صورت هم‌زمان بهره‌مند شوید. نرو که در بازی Devil May Cry 4، بازوی شیطانی خود را از دست داد، اکنون از مجموع بازوهای رباتیکی بهره می‌برد که توانایی‌های متنوع و بسیاری را ارائه می‌کنند. شخصیت جدید V، از یک کتاب و عصای نقره‌ای بهره می‌برد و از سه شیطان برای مبارزه استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به Griffon، عقابی که از حملات مبتنی بر رعدوبرق استفاده می‌کند، اشاره کرد.

به‌تازگی برای این بازی DLC یا به‌روزرسانی منتشر شده که به‌واسطه آن شخصیت جدیدی به نام Vergil به داستان اضافه خواهد شد. Vergil یکی از شخصیت‌های اصلی بازی شیطان هم می‌گرید بوده که بزرگ‌تر از برادر دوقلوی خود، یعنی دانته است و پدر شخصیت اصلی نسخهٔ چهارم نرو محسوب می‌شود. او دارای شخصیتی سرد و ساکت برخلاف برادر بذله‌گو و شاداب خویش است اما درست مانند برادرش، بسیار سریع و چالاک عمل می‌کند و توانایی‌های رزمی و واکنش‌های Vergil حتی بیشتر و سریع‌تر از دانته است. سلاح اصلی این کاراکتر تازه‌وارد شمشیر کانادایی به نام یاماتو است. در پایان بازی شیطان هم می‌گرید و Vergil از دانته شکست خورد و در دنیای شیطان‌ها باقی ماند. او علاقه فراوانی به کسب قدرت دارد و از کودکی در حال مبارزه با دانته است اما در مواقعی که یک هدف مشترک داشته باشند با هم متحد می‌شوند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Immortals Fenyx Rising و DmC Devil May Cry را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Devil May Cry 5 Special Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Devil May Cry 5 Vergil is an action-adventure hack and slash video game developed and published by Capcom. It is the fifth installment of the mainline Devil May Cry series, and was released on 8 March 2019. Devil May Cry 5 Vergil received a positive reception from critics. The gameplay features the return of Dante and Nero as playable characters, along with a new character, named “V”. The gameplay is similar to the other titles in the Devil May Cry series, focusing on fast-paced “stylish action”. The player fights off hordes of demons with a variety of attacks and weapons and receives a style-rating in combat based on a number of factors, such as move variety, the length of a combo and dodging attacks. The music in the game will change based on the player’s performance in combat

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 41.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    QT.PIe

    مهمان

    اینو چه جوری نصب کنم؟ اولین باره از این سایت برای ps5گیم دانلود میکنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    soheil

    مهمان

    سلام می خواستم بدونم version 1.003 رو اگر امکانش هست قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام میخواستم بدون این بازی‌ها هکی هستن وبرای اجرای این بازی ها نیاز به داشتن اکانت بازی هم هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      پشتیبانی

      سلام
      هک نشده

    • Avatar

      Mahan در پاسخ به Mohammad

      مهمان

      چه جوری باید انتقال بدی به ps5