Shadow of Rose رزیدنت اویل ویلیج Resident Evil Village
محمد صادق شجاعی

مدت بسته الحاقی Shadow of Rose بازی رزیدنت اویل ویلیج مشخص شد

محمد صادق شجاعی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,800 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به پایان رساندن بسته الحاقی Shadow of Rose بازی رزیدنت اویل ویلیج (Resident Evil Village) در حدود 4 ساعت زمان خواهد برد. این امر موجب می‌شود که DLC مذکور به یکی از طولانی‌ترین محتوا‌های اضافه سری Resident Evil تبدیل شود.

ماه آینده Winters’ Expansion برای بازی Resident Evil Village منتشر خواهد شد. در قالب این اکسپنشن محتوا‌های جدیدی از جمله حالت سوم شخص برای بازی اصلی و موارد اضافه برای حالت Mercenaries در دسترس قرار خواهد گرفت. اما بدون شک بسیاری از بازیکنان چشم انتظار انتشار بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل ویلیج موسوم به Shadows of Rose هستند. شرکت کپکام اعلام کرده است که داستان خانواده وینترز به واسطه این DLC به پایان خواهد رسید.

کنتو کینوشیتا، کارگردان بازی Resident Evil Village، در مصاحبه با رسانه IGN Japan جزئیات مختلفی از بسته الحاقی مذکور ارائه کرده است. یکی از مواردی که کنتو کینوشیتا به آن اشاره کرده، مدت زمان بسته الحاقی Shadows of Rose است. با استناد به گفته‌های کارگردان بازی رزیدنت ایول ویلیج، به اتمام رساندن DLC مذکور تقریبا چهار ساعت زمان خواهد برد. این امر موجب می‌شود که Shadows of Rose از نظر مدت به یکی از بزرگترین بسته‌های الحاقی سری Resident Evil تبدیل شود.

Shadow of Rose رزیدنت اویل ویلیج Resident Evil Village

در Shadow of Rose شخصیت رز وینترز را کنترل می‌کنید

علاوه بر مدت بسته الحاقی Shadows of Rose، کارگردان بازی Resident Evil Village تایید کرده که این DLC دارای چندین مکان است. این در حالی بوده که در تریلر‌های منتشر شده، تنها قلعه دیمیترسک به نمایش گذاشته شده است. Winters’ Expansion در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس بازیکنان رزیدنت اویل ویلیج قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد زمان لازم برای به پایان رساندن بسته الحاقی Shadow of Rose بازی رزیدنت اویل ویلیج چیست؟ آیا طول 4 ساعته آن توانسته نظر شما را جلب کند؟ به نظر شما DLC مذکور با استقبال رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.