بازی Call of Duty
یحیی رحیمی

با فعالیت‌ها و محتوای این هفته بازی Warzone آشنا شوید: تورنمنت جدید و دوبل XP

یحیی رحیمی 16 تیر 1400 بدون دیدگاه
349 بازدید

هفته‌ی جدید بازی Warzone شروع شده و مانند همیشه رقابت‌ها به نفس‌گیرترین شکل ممکن دنبال می‌شوند. شرکت اکتیویژن هر هفته رقابت‌ها و رویدادهای جالبی را برای بازی‌کنندگان در نظر می‌گیرد و این هفته هم انواع و اقسام فعالیت‌های مهیج و سرگرم‌کننده را در اختیار کاربران قرار داده است. بیایید نگاهی به فعالیت‌های هفته جدید بازی وارزون بیندازیم.

پلی لیست جدید

از فردا پنج‌شنبه، یک تورنمنت Gunflight با جوایز بسیار جذابی شروع خواهد شد. جوایز تنها در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که به مرحله‌ی حذفی برسند و عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته باشند. حال وقت خوبی است که همراه دوستتان در رقابت شرکت کنید و آیتم‌های خوبی دریافت کنید. در سوی دیگر، حالت Blueprint Ammo Gun Game هم با تفنگ‌های تازه‌ای برگشته است تا لذت بیشتری از رقابت‌های مهیج بازی Warzone ببرید.

Call of Duty Black Ops Cold War

از دیگر تغییرات باید به بازگشت مودهای Face Off 6v6 و 12v12 Moshpit اشاره کرد که نقشه‌های مختلف فصل چهار مانند آمستردام و Collateral را به نحوی تازه به نمایش خواهند گذاشت. در ‌آخر باید به مودهای Rush‌ و Capture the Flag اشاره کرد که فعلاً این هفته به بازی Call of Duty Black Ops Cold War اضافه نخواهند شد اما از هفته‌‌های آینده، در دسترس همگان قرار خواهند گرفت. احتمال آپدیت میان فصل بازی، خبرهای بیشتری برای ما داشته باشد.

Zombie-Call-of-Duty

مپ جدید حالت زامبی

بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops Cold War بدون شک رقیب ندارد و هرچند وقت یک‌بار، رقابت‌های مهیج و محتوای غنی دریافت می‌کند. این هفته منتظر یک نقشه‌ی جدید به نام Mauer der Toten برای حالت زامبی باشید و قرار است اکتیویژن، اطلاعات بیشتر را از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر منتشر کند؛ همچنین قول انتشار یک تریلر جدید به‌منظور معرفی مپ Mauer der Toten هم داده‌شده و درنتیجه، منتظر خبرهای جذابی در طی روزهای آینده باشید.

دوبل XP‌ در Warzone

اهدای XP یا امتیاز دو برابر به بازی‌کنندگان بازی Warzone و Black Ops Cold War خبر خوبی است که می‌تواند روند پیشرفت شمارا تسریع کند. این رویداد به مناسبت چهارم ژوئیه و روز استقلال آمریکا در نظر گرفته‌شده و از روز جمعه تا دوشنبه‌ی هفته‌ آینده در دسترس خواهد بود. دقت کنید که رویداد این هفته، تنها مرتبط با امتیازهای بتل پس است و XP‌ معمولی به‌صورت دوبل در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. این فرصت مناسبی است که جوایز بتل پس را سریع‌تر دریافت کنید و این فصل را با دست پر ادامه دهید.

بازی Warzone

باندل‌های فروشگاه

این هفته آیتم‌های مناسبی در اختیار بازی‌کننده‌های وارزون قرار خواهد گرفت. برای نمونه باندل Gilded Age V Reactive دارای هشت مختلف جذاب است که شامل اسکین‌های زیبایی برای تفنگ‌ها خواهد بود. اگر به دنبال آن هستید که اندکی به‌ظاهر تفنگ‌ها و بازی خود بها بدهید، وقت خوبی است که سری به فروشگاه بازی Warzone بزنید.

باندل Workout Plan هم این هفته به فروشگاه اضافه خواهد شد. این باندل با تم فعالیت‌های ورزشی منتشر می‌شود و امکان استفاده از یک اسکین ورزشی و یک ساعت جذاب را به شما می‌دهد. همچنین یک حرکت مخصوص به نام Undercarriage هم در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. سومین باندل این هفته، Tracer Pack Road Mongrel Mastercraft نام دارد که شامل اسکین‌های جذابی برای مسلسل‌های سبک و آیتم‌های تزئینی است.

رویداد Sea of Steel بازی Call of Duty Mobile

هفته‌ی گذشته با انتشار تغییرات فصل جدید بازی Call of Duty Mobile از یک رویداد جدید به نام Sea of Steel خبر دادیم. این رویداد از هفته‌ی جدید در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. این مأموریت جذاب به‌صورت گروهی پیش می‌رود ابتدا باید تیم خود را انتخاب کنید و سپس شروع به تصرف منطقه‌ی دشمن کنید. انجام وظایف روزانه، جوایز مناسبی برای شما خواهد داشت. نسخه‌ موبایل بازی Call of Duty محتوای مناسبی در طی هفته‌های گذشته دریافت کرده و وقت مناسبی است که به این بازی پرطرفدار سر بزنید.

درصورتی‌که به دنبال خرید بازی Call of Duty Black Ops Cold War هستید، وقت مناسبی است که آن را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

منبع: CallofDuty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.