بازی Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

گرافیک بازی Call of Duty Warzone افزایش پیدا کرد

یحیی رحیمی 8 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,374 بازدید

شرکت Raven Software در اقدام تازه‌ای، یک آپدیت گرافیکی برای بازی Call of Duty Warzone منتشر کرده که کیفیت بازی را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. آپدیت جدید که 7 گیگابایت حجم دارد، محصول کنسول‌های جدید و کامپیوتر آماده‌شده و نیازمند یک صفحه‌نمایش 1400p به بالاست.

این پنجمین آپدیت گرافیکی بازی Call of Duty Warzone است که تا به ‌امروز منتشرشده اما هیچ‌کدام کارایی به‌روزرسانی جدید را نداشتند. با دانلود این بسته‌ای 7 گیگابایتی، کیفیت گرافیک بافت‌های بازی وارزون به آخرین حد ممکن خواهد رسید اما لازم است که از کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت استفاده کنید یا اینکه Xbox One X یا PS4 Pro را داشته باشید. آپدیت جدید برای کنسول‌های پلی استیشن 4 معمولی و ایکس باکس وان در دسترس نیست. همچنین اگر صفحه‌نمایش شما دارای رزولوشن پایین‌تر از 1400p است، تغییری ازلحاظ گرافیکی حس نخواهید کرد.

شرکت Raven Software با تمام قوا درحال‌توسعه‌ی آپدیت‌های جدید برای بازی Call of Duty Warzone است و اخیراً پشتیبانی از حالت 120 هرتز و 120 فریم بر ثانیه را هم برای کنسول پلی استیشن 5 اضافه کرده است. این ویژگی گرافیکی قبلاً برای ایکس باکس سری ایکس فعال‌شده بود و درصورتی‌که می‌خواهید از ویژگی گرافیکی جدید بهره ببرید، لازم است از تلویزیون با پشتیبانی از درگاه HDMI 2.1 استفاده کنید.

کارگردان بازی وارزون به نام آموس هاج چند وقت پیش اعتراف به ساخت یک نسخه‌ی جدید از بازی Call of Duty Warzone برای کنسول‌های نسل جدید مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری کرده بود؛ اما از آن زمان تابه‌حال خبری از این نسخه‌ی جدید نیست. ممکن است وارزون جدید دارای گزینه‌هایی به‌منظور کنترل عمق میدان (FOV) باشد و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم. در زیر نگاهی به کیفیت بازی با نصب آپدیت گرافیکی بیندازید:

گرافیک Warzone

شرکت Raven روند انتشار آپدیت‌های بازی وارزون را سرعت بخشیده و پس‌ازآنکه آپدیت فصل چهارم بازی منتشر شد و همگان به قدرت تفنگ MG 82 پی بردند، این تفنگ سریعاً بالانس شد و برتری آن نسبت به سلاح‌های موجود در بازی از میان رفت. مسلسل سبک MG 82 با شروع فصل چهارم به بازی افزوده شد و توانست به یکی از سلاح‌های محبوب استریمرها و بازی‌کنندگان حرفه‌ای تبدیل شود.

بسته‌ی گرافیکی بازی Call of Duty Warzone با 7 گیگابایت حجم در انتظار دانلود است.

منبع:‌VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.