Warzone-Season-4
یحیی رحیمی

آموزش انتخاب بهترین تفنگ و لودآوت برای فصل چهارم بازی Warzone

یحیی رحیمی 29 خرداد 1400 بدون دیدگاه
2,429 بازدید

پیروزی در بازی Warzone کار چندان ساده‌ای نیست و رسیدن به حلقه‌های پایانی، به تجربه‌ی بالایی در انتخاب تفنگ و شناسایی نقشه نیاز دارد. با شروع فصل چهارم وارزون و اضافه شدن چند سلاح جدید، تصمیم گرفتیم تا بهترین لودآوت و ترکیب سلاح‌ها را برای شما معرفی کنیم تا بالاخره بتوانید مزه‌ی پیروزی را بچشید.

بازی وارزون به لطف کاربران بی‌حد و شمارش، به‌طور روزانه در حال تغییر و دگرگونی است و وفق دادن خود با تغییرات می‌تواند کار دشواری باشد. بازی‌های بتل رویال برعکس عناوین دیگر، نیاز به‌دقت و تجربه‌ی بیشتری دارند و انتخاب یک لودآوت مناسب، می‌توانید فشار را از دوش شما بردارد. اگر می‌خواهید در مورد بهترین ترکیب تفنگ فصل چهارم Warzone بدانید، همراه پارسی گیم باشید.

لودآوت Warzone

لودآوت در بازی Warzone چه معنی دارد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ژانر بتل رویال، شروع بازی بدون هیچ‌گونه سلاح و تجهیزاتی است. بازی وارزون هم از بقیه مستثنی نیست و هنگام شروع بازی و پس‌ازآنکه با چتر نجات به پایین می‌پرید، تنها یک چاقو و یک سلاح کمری همراه شما خواهد بود. هر چه در بازی پیشرفت می‌کنید و حریفان خود را از دور مسابقه خارج می‌کنید، یک سری تفنگ دریافت خواهید کرد که روند بازی را برای شما ساده خواهند کرد.

جعبه‌هایی از که هواپیما به زمین پرتاب می‌شوند، یک ترکیب مخصوص از تفنگ‌ها را به همراه دارند که هرکدام، ویژگی منحصربه‌فردی دارد و لودآوت نامیده می‌شود. با انتخاب یک ترکیب سلاح یا لودآوت مناسب، می‌توان نصف مسیر پیروزی را طی کرد؛ اما باید دقت کرد که هر نوع سلاحی به درد مبارزات نفس‌گیر Warzone نمی‌خورد و بخش بتل رویال، تفاوت زیادی با حالت چند نفره دارد. درنتیجه قبل از شروع باید این سؤالات را از خود بپرسید:

  1. آیا می‌خواهم تکی بازی کنم یا بخشی از یک تیم باشم؟
  2. آیا دیگر بازی‌کننده‌ها گروهی بازی ‌می‌کنند یا تکی؟
  3. چه اندازه از زمان بازی باقی‌مانده و نقشه چه اندازه محدودشده است؟
  4. چه لودآوتی برای منطقه‌ای که داخلش هستم، مناسب است؟

وارزون

ازآنجایی‌که پاسخ به این سؤالات کار ساده‌ای نیست و مطمئنم آن اندازه هم تجربه‌ی استفاده از تفنگ‌های فصل چهارم را ندارید، انتخاب یک لودآوت پیش‌ساخته، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می‌توان سلاح‌های مختلفی را باهم ترکیب کرد و نتیجه‌ی مناسبی گرفت اما تمرین و تکرار و کسب تجربه، بهترین استراتژی برای شما خواهد بود. حال بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین تفنگ‌های فصل چهارم بازی وارزون !

بهترین لودآوت‌های Warzone

ازآنجایی‌که اکتیویژن هیچ آموزشی از بازی وارزون در اختیار ما نمی‌گذارد و کارایی سلاح‌ها را هم مشخص نمی‌کند، بهترین کار این است که به صحبت‌های بازیکنان حرفه‌ای و استریمرهای محبوب گوش دهیم تا بتوانیم از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم. در ادامه برای هر لودآوت، تجهیزات لازم و سطح موردنیاز به‌منظور استفاده از آن را معرفی خواهیم کرد.

بهترین لودآوت برای تازه‌کارها

بهترین لودآوت بازی Warzone برای تازه‌کارها
تفنگ اصلی:‌ Kilo
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Monolithic SuppressorSinguard Arms 19.8″ ProwlerVLK 3x OpticCommando Foregrip60 Rnd Mags
تفنگ دوم:‌ XM4
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Suppressor13.5″ Task ForceTiger Team SpotlightRaider Pad45 Rnd

شروع بازی وارزون برای تازه‌کارها، کار چندان ساده‌ای نیست و معمولاً چند دقیقه پس از ورود به بازی، راهتان به گولاگ باز می‌شود و شانسی برای پیروزی نخواهید داشت. درواقع خو گرفتن به سبک مبارزه‌ی بازی کار دشواری است و باید چند روزی به‌طور مداوم بازی کنید تا بالاخره با زیروبم نقشه و نحوه‌ی استفاده از تفنگ‌ها آشنا شوید. مهم‌ترین نکته هنگام شروع، نشانه‌گیری درست است!  لازم نیست یک خشاب کامل را روی حریف خالی کنید و آنگاه با یک تیر از سوی او کشته شوید! برای همین لازم است که یک تفنگ مناسب با میزان لگد زنی پایین داشته باشید.

بهترین انتخاب برای تازه‌کارها، مسلسل جنگی Kilo است که میزان لگدزدن آن پایین است و قدرت بالایی هم هنگام شلیک دارد. با توجه به تغییرات پیش‌آمده در فصل چهارم، تفنگ XM4 هم انتخاب جالبی خواهد بود و اجازه‌‌ی هدشات و شلیک به سر را به ساده‌ترین شیوه‌ی ممکن می‌دهد. پس از انتخاب تفنگ اصلی، وقت آن است که یک مسلسل سبک یا به‌اصطلاح SMG را انتخاب کنید تا در نبردهای نزدیک، پیروز میدان باشید. پیشنهاد ما تفنگ MP5 یا LC10 است.

البته تفنگ XM4‌ را هم ‌می‌توان به‌عنوان سلاح دوم استفاده کرد و نتیجه‌ی خوبی گرفت. در مورد متعلقات و Perkها باید به Overkill اشاره کرد که اجازه‌ی استفاده از تفنگ‌های مناسبی را به شما تا آخر بازی می‌دهد. ازآنجایی‌که دوام از مؤلفه‌های مهم بازی وارزون است و باید در مقابل حملات مهیب دشمن جان سالم به دربرد، استفاده از E.O.D می‌تواند میزان صدمه‌ی ناشی از مواد انفجاری را کاهش دهد.

بهترین لودآوت برای تفنگ MP5
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Agency SuppressorTiger Team SpotlightRaider StockSerpent GripSTANAG 50 Rnd Drum

اگر به بررسی دلایل شکست در بازی Warzone‌ بپردازیم، قطعاً حملاتی که با المان غافل‌گیری همراه هستند، در صدر فهرست دلایل قرار می‌گیرد. ممکن است داخل یک ساختمان باشید و از حضور افراد دیگر غافل، آنگاه تنها یک تیر کافی است تا شمارا از دور مسابقه خارج کند. پیشنهاد می‌کنیم از بمب‌های C4 استفاده کنید و آن‌ها را به دیوار و نقاطی که می‌دانید کمپرها آنجا حضور دارند، بچسبانید.

تعدادی از حملات نیاز به یک شم تاکتیکی دارند و برای همین، لازم است که تعدادی نارنجک‌ صوتی همراه داشته باشید تا هنگام ورود به یک ساختمان و اتاق پر از سرباز، گزینه‌های تاکتیکی مختلفی در اختیار داشته باشید.

بهترین لودآوت برای تفنگ MG82

بهترین لودآوت تفنگ MG82
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Suppressor16.4″ Task Force (or Field Agent Grip for better ADS)Axial Arms 3x (or Tiger Team Spotlight if secondary)Fast MagGRU elastic Wrap

با توجه به تغییرات ایجادشده درزمینه‌ی مسلسل‌های جنگی، نیاز به یک سلاح دوربرد واقعاً حس می‌شد. خوشبختانه استودیو Raven Software به این نیاز پاسخ داد و مسلسل MG82 را به بازی اضافه کرد. بسیاری از استریمرها، قدرت این تفنگ را به رخ دیگران کشیدند و همان ابتدا نشان دادند که این بهترین تفنگ فصل چهارم بازی است. ازجمله ویژگی‌ها آن می‌توان به‌دقت بسیار بالا و میزان لگدزدن پایین اشاره کرد. درصورتی‌که بتل پس را خریداری کرده‌اید، همین‌الان تفنگ را به لودآوت خود اضافه کنید.

Kar98-Warzone

بهترین لودآوت برای تفنگ Kar98k

بهترین لودآوت برای Kar98k
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Monolithic SuppressorSinguard Custom 27.6″Tac LaserSniper ScopeSTVOL Precision Comb (or FTAC Sport Comb)

Kar98k ازجمله تفنگ‌های کلاسیک بازی Call of Duty است که درواقع یک تک‌تیرانداز قوی با امکان نشانه‌گیری سریع است. اگر تجربه‌ی کار با این تفنگ را داشته باشید، می‌دانید که حریف هیچ شانسی جلوی شما نخواهد داشت. بزرگ‌ترین سؤال هنگام استفاده از Kar98k آن است که، کدام لودآوت و متعلقات باعث کاهش میزان ADS می‌شود و بهترین کار آن است که از جدول بالا استفاده کنید.

بهترین لودآوت برای AK-47 در Warzone
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Suppressor20″ Spetsnaz RPK BarrelTiger Team SpotlightKGB Skeletal Stock45 Rnd

اگر از وارزون پلیرهای قدیمی باشید، می‌دانید که AK-47 یا کلاشنیکف، یار قدیمی این تک‌تیرانداز است. درواقع کلاشنیکف، بهترین تفنگ برای فصل سوم بازی Warzone بود و همگی از میزان قدرت آن شگفت‌زده شده‌اند. اگر می‌خواهید در این فصل هم از چنین تفنگی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم این لودآوت را در بازی پیاده کنید.

بهترین لودآوت برای تفنگ Mac-10

بهترین لودآوت برای Mac-10
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Agency Suppressor5.9″ Task ForceSOF Target DesignatorRaider StockSTANAG 53 Rnd Drum

تفنگ Mac-10 سرعت بالایی هنگام شلیک دارد و قبل از‌ آنکه توسط اکتیویژن مورد تغییر و بالانس قرار گیرد، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای نبردهای مهیج بازی به شمار می‌رفت. خوشبختانه با اعمال لودآوت معرفی‌شده، در فصل چهارم هم مشکلی با تفنگ Mac-10 نخواهید داشت. باید بگوییم که بهترین متعلقات برای این تفنگ، باید میزان دوام آن را در موقعیت‌های مختلف افزایش دهد و به همین دلیل، استفاده از یک خشاب بزرگ‌تر، گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد.

warzone-street-sweeper

بهترین لودآوت برای Street Sweeper

بهترین لودآوت برای Street Sweeper
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Suppressor13.3″ Reinforced HeavyEmber Sighting PointWire StockSTANAG 18 RND

استفاده از شات‌گان در بازی وارزون کار ساده‌ای نیست و آن‌هم به دلیل سرعت‌پایین تعویض خشاب و پر کردن دوباره‌ی سلاح است؛ اما اگر واقعاً به دنبال استفاده از آن هستید، لودآوت معرفی‌شده را موبه‌مو رعایت کنید و گزینه‌ی Tactical Auto Sprint را هم هنگام بازی با دسته‌ی کنسول خاموش‌کنید. اگر به دنبال خنده و شوخی در Warzone‌ هستید، شات‌گان Street Sweeper می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد!

بهترین لودآوت برای تفنگ AMAX

همین چند وقت پیش بود که تمامی استریمرها، تفنگ AMAX را به‌عنوان بهترین سلاح بازی Warzone‌ معرفی کردند. تغییرات صورت گرفته توسط اکتیویژن باعث شد تا این سلاح دیگر گزینه‌ی اول بازیکنان نباشد اما اگر عاشق هدشات هستید و از رگبار بستن به حریف خوشتان نمی‌آید، این تفنگ گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

بهترین لودآوت برای AMAX
Attachment 1Attachment 2Attachment 3Attachment 4Attachment 5
Monolithic SuppressorXRK Zodiac S440Commando ForegripVLK 3x Optic45 Round Mags

حال که از مزیت‌های تفنگ AMAX صحبت کردیم، باید از عیب و ایرادش هم بگوییم؛ میزان لگد زنی این تفنگ کمی بالاست و انتخاب Commando Foregrip می‌تواند میزان لگدزدن را کاهش دهد. ازآنجایی‌که کارایی تفنگ در نبردهای تن‌به‌تن و نزدیک پایین می‌آید، استفاده از یک SMG مانند MP5 می‌تواند شانس پیروزی شمارا افزایش دهد.

ما تمام آنچه باید در مورد لودآوت‌ فصل چهارم بازی Warzone‌ بدانید را شرح دادیم و خوشحال می‌شویم شما هم ‌نظر و توصیه‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VG257

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام تفنگ در فصل چهارم بازی Warzone‌ کارایی بیشتری دارد؟

تفنگ MG82 که به تازگی به بازی Warzone‌ اضافه شده، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این تفنگ دارای دقت بسیار بالا و میزان لگد زنی پایین است.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.