بازی Days Gone
مبین نعمت‌اللهی

بازی جدید استودیو سازنده Days Gone یک اثر مولتی‌پلیر خواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 10 تیر 1400 بدون دیدگاه
340 بازدید

همه‌ی ما که استودیو Bend را به واسطه‌ی بازی پر سروصدای Days Gone می‌شناسیم، هم‌اکنون مشغول کار بر روی یک بازی تراز اول جدید است که به‌نظر می‌آید از عناصر یک عنوان چندنفره بهره می‌برد.

بنا بر نیازمندی جدیدی که اوایل روز گذشته لیست شده است، تیم Bend Studio به دنبال استخدام یک برنامه‌نویس شبکه برای عنوان تراز اول کنسول جدید خود می‌گردد. شخصی که بر کارهای برنامه‌نویسی با هدف تمرکز بر امور شبکه و ساختار معماری موتور بخش چندنفره مسلط باشد. امری که با عدم پشتیبانی بازی Days Gone از بخش چندنفره، به یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های تیم Sony Bend برای پروژه‌های جدید و حتی نسخه‌ی دوم عنوان تحسین‌شده Days Gone، با پشتیبانی از حالت Co-Op تبدیل شده بود.

آخرالزمانی دیگر در راه است!

هرچند که دنباله‌ی بازی Days Gone به واسطه‌ی طولانی شدن چرخه‌ی تولید و عدم استقبال گسترده در زمان انتشار بازی از نسه‌ی اول، توسط مجموعه‌ Sony Interactive Entertainment متوفق شد. چرا که از دید این تیم، عنوان Days Gone 2 قرار نبوده که به یک گزینه‌ی‌ مناسب برای پلی‌استیشن 5 مبدل شود و همین عوامل، استودیو Bend را به ناچار مجبور بر توسعه‌ی یک آی‌پی جدید با به کارگیری المان‌های بخش چندنفره کرده است. با این حال، استودیو Sony Bend در یک سال گذشته مشغول کار بر روی عنوان جدید خود مبتنی بر ساختار و فناوری یک بازی جهان‌باز، فناوریی درست مشابه با اثر قبلی خود یعنی Days Gone بوده است. پروژه‌ای که اوایل ماه جاری به تایید رئیس بخش استودیو‌های سونی، آقای Herman Hulst درآمد که بنا بر گفته‌های وی، اثر جدید همان حال‌و‌هوای آخرالزمان و قابلیت‌های کوآپ و مولتی پلیر را خواهد داشت.

بازی Days Gone که سال 2019 میلادی بر روی پلی‌استیشن 4 به انتشار رسید، هم‌اکنون بر روی دیگر پلتفرم‌ها یعنی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. عنوانی که در زمان انتشار با نقد‌های ضدو‌نقیضی از سوی منتقدین بازی‌های ویدئویی مواجه شد، به طوری که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نقد وب‌سایت Daily Star و نمره‌ی کامل 10/10 اشاره داشت. وب‌سایتی که از دید خود تازه‌ترین اثر استودیو Bend را عنوانی هیجان‌انگیز با سیستم مبارزات فوق‌العاده مورد خطاب قرار داده است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد در کشتار زامبی‌ها را برای بازی‌کنندگان ارائه می‌دهد، تجربه‌ای که تا پیش از آن در هیچ‌یک از بازی‌ ویدئویی دیگر نداشته‌اید.

به‌نظر می‌رسد پروژه‌ی جدید و در دست ساخت استودیو Sony Bend همانند عنوان Days Gone که مسیر خود را از عناوین فرست‌پارتی پلی‌استیشن با انتشار بر روی رایانه‌های شخصی جدا کرد، مدتی بعد از انتشار بر روی پلتفرم مقصد یعنی پلی‌استیشن 5، در دسترس دارندگان کامپیوترهای شخصی قرار بگیرد.

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.