Days Gone
علی رحمانیان

بازی Days Gone 2 قرار بود دارای بخش چند‌نفره باشد

علی رحمانیان 25 فروردین 1400 بدون دیدگاه
421 بازدید

اگر اخبار منتشر شده درست باشند، استراتژی سونی حالا دستخوش تغییرات زیادی شده‌ است و بخش فرست پارتی این شرکت به‌صورت انحصاری بر روی بازی‌های AAA تمرکز کرده است، یکی از بازی‌هایی که قربانی این تغییرات شد؛ دنباله‌ی Days Gone بود که استودیوی Bend وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده داشت و در اواسط توسعه، ساخت این بازی لغو گردید. نسخه‌ی اول این بازی سود خوبی را برای سازندگان به ارمغان آورد اما وجود برخی انتقادات منفی نسبت به آن، باعث شد که سونی در ساخت Days Gone 2 تجدیدنظر کند.

Days Gone

کارگردان بازی Days Gone که حالا به استودیوی NetherRealm سازندگان مورتال کمبت، پیوسته است، اخیراً با کارگردان God of War یعنی دیوید جف در مصاحبه‌ی زنده‌ شرکت کرده است. از میان مسائل مختلفی که در جریان این مصاحبه مطرح‌شده، آقای رأس در قسمتی از آن درباره‌ی پروژه‌ی Days Gone 2 صحبت می‌نماید اما برخی از جزئیات را تأیید یا رد نمی‌کند. به گفته‌ی او بخش Co-Op چیزی بود که سازندگان می‌خواستند در Days Gone 1 به بازی اضافه کنند اما ازآنجایی‌که این اتفاق نیفتاد، تصمیم گرفتند تا این مورد را در نسخه‌ی دوم بازی داشته باشند. رأس می‌گوید که آن‌ها قصد نداشتند که این بخش چندنفره را با کمپین داستانی ادغام کنند بلکه قرار بود این بخش، حالتی جداگانه داشته باشد که بازیکنان در آن می‌توانستند تیم خود را تشکیل دهند و در دنیای جهان باز این بازی زنده بمانند.

Jeff Rossما از همان ابتدا یک حالت کو آپ را برای Days Gone می‌خواستیم اما بعضی وقت‌ها چاره‌ای جز قبول کردن کاری که نمی‌توانید انجام دهید، نمی‌ماند. اگر قرار بود این بخش چندنفره در بازی اول وجود داشته باشد، به‌عنوان یک حالت جدا به بازی اضافه می‌شد. من داستان نسخه‌ی دوم بازی را هم با اضافه کردن بخش چندنفره به آن پیچیده نمی‌کردم چراکه این همان نقطه‌ی قوت بازی اول بود و به همان شیوه‌ی قبل عمل می‌نمودم.

طبق اخبار رسانه‌ی Bloomberg، استودیوی Bend بعد از لغو شدن Days Gone 2 حالا روی آی پی جدیدی کارکرده و هم‌زمان به Naughty Dog در ساخت یک بازی چندنفره هم کمک می‌کند. همچنین اطلاعات دیگری وجود دارد که استودیوی ناتی داگ درحال‌توسعه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی The Last of Us Part II نیز هست.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.