God of War Ragnarok
مبین نعمت‌اللهی

انتشار بازی God of War Ragnarok تا سال 2022 میلادی به تعویق افتاد

مبین نعمت‌اللهی 14 خرداد 1400 بدون دیدگاه
496 بازدید

چندی پیش شایعاتی مبنی بر لو رفتن عنوان نسخه‌ی بعدی سری‌بازی‌های God of War مطرح شد که درواقع حکایت از انتشار این بازی در تعطیلات پایان فصل سال جاری میلادی داشت، اما به‌تازگی سونی در تازه‌ترین فعالیت‌های خود اعلام کرده که انتشار این بازی تا سال 2022 میلادی به تعویق افتاده و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 پلتفرم‌های میزبان این بازی خواهند بود.
از آنجا که قرار بود نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های «خدای‌جنگ» که هم‌اکنون با عنوان Ragnarok شناخته می‌شود، در سال 2021 میلادی و تنها بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه شود، اما رئیس وقت استودیو‌های PlayStation آقای هرمان هالست در مصاحبه‌ای که بر روی PS Blog به انتشار رسیده، خبر از تعویق بازی تا سال 2022 را داد:

ما درحال‌حاضر دو بازی داستان‌محور فوق‌العاده بزرگ در دست ساخت داریم، بازی Horizon Forbbiden West ساخته‌ی استودیو Guerrilla و نسخه‌ی جدید God of War. درواقع هر دو آن‌ها تحت‌تاثیر چگونگی عرضه بر تقاضا قرار گرفته‌اند. در رابطه با بازی Horizon، ما فکر می‌کنیم که در مسیر درستی برای انتشار بازی در تعطیلات پایان فصل سال جاری قرار داریم. هرچند که این موضوع قطع به یقین نیست، اما درحال‌حاضر ما سخت مشغول به کار هستیم تا دسترسی شما در سریع‌ترین زمان ممکن به بازی را تایید کنیم. در رابطه با God of War، پروژه کمی دیرتر آغاز به کار کرد و ما تصمیم گرفتیم که آن را به سال آینده موکول کنیم، به نحوی که مطمئن شویم تیم Santa Monica Studio ‌فوق‌العاده‌ترین نسخه از سری‌بازی‌های God of War که همه‌ی ما مشتاق به تجربه‌اش هستیم را ارائه می‌دهد. با تمامی این اوصاف، چیز‌هایی فدا می‌شود و آن چیز‌ها به جد کیفیت عناوین، سلامت و نیک‌بختی تیم‌های بازی‌سازی خبره‌مان نخواهد بود.

این مصاحبه‌ی آقای هالست که بیانیه‌ی رسمی استودیو Santa Monica در شبکه‌ی توئیتر را به همراه داشت، خاطرنشان می‌‌کند که عنوانی با بالاترین کیفیت در آینده‌ای نزدیک به بازی‌کنندگان ارائه خواهد شد.

Santa Monica Statement

بازی God of War Ragnarok که تنها برای PlayStation 5 تایید شده بود، با اعلام رسمی آقای هالست بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 با اقلیت 110 میلیون نفری نیز در دسترس خواهد بود. او در این باره اظهار داشت:

شما نمی‌توانید جامعه‌ای 110 میلیون نفری از دارندگان پلی‌استیشن 4 را بسازید و سپس آن را نادیده بگیرید. این امر کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد که عناوین خود را برای هر دو کنسول PS4 و PS5 توسعه دهید، درست همانند بازی Horizon Forbidden West, Grand Turismo 7 و نسخه‌ی بعدی God of War. ما این سیاست را دنبال خواهیم کرد و اگر دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 می‌خواهند بازی را تجربه کنند، هیچ مشکلی سد راه آن‌ها نخواهد شد. اگر می‌خواهند کنسول خود را ارتقا دهند و به سراغ تجربه‌ی بازی بر روی پلی‌استیشن 5 بروند، بازی همچنان در دسترسشان خواهد بود. هر چند که این بسیار حائز اهمیت است که پلی‌استیشن 5 همچنان عناوین مختص به خود را در اختیار داشته باشد، پس باید تایید کنم که دو عنوان Returnal و Ratchet عناوین تحت‌انحصار این کنسول خواهند بود.

منبع:  VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.