بازی Bloodborne
مبین نعمت‌اللهی

Bloodborne بیشترین بازی دانلود شده پلی استیشن نو میان کاربران کامپیوتر بوده است

مبین نعمت‌اللهی 2 تیر 1400 بدون دیدگاه
411 بازدید

بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، سونی اعلام کرده که عنوانی که بیش از هر بازی دیگری از عناوین سرویس پلی استیشن نو روی رایانه‌های شخصی و از بازه‌‌زمانی 1 مارس تا 1 ژوئن سال 2021 میلادی اجرا شده، ساخته‌ی هیدتاکی میازاکی و تیم FromSoftware یعنی بازی Bloodborne است.

سرویس PS Now درحال‌حاضر این امکان را به مشترکین خود می‌دهد که بازی‌های تحت‌انحصار و فرست‌پارتی پلی‌استیشن را بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی تجربه کنند. سرویسی که پیشنهاداتی متعدد از عصر طلایی کنسول PS2 و برخی از بزرگ‌ترین عناوین PlayStation 4 را به بازی‌کنندگان ارائه می‌دهد. درحالیکه بسیاری از عناوین این سرویس نسخه‌های مخصوص به رایانه‌های شخصی را از جمله Horizon: Zero Down دریافت کرده‌اند، سرویس PS Now این امکان را فراهم می‌آورد که حتی در صورتی که سخت‌افزار رایانه‌ی شما توانایی اجرای پورت مخصوص به بازی را ندارد، تنها با در دسترس داشتن پهنای‌ باندی گسترده در تجربه‌ی بازی سهیم شوید و نظرات خود را با دیگران در رابطه با بازی به اشتراک بگذارید.

Bloodborne

خطاب به افرادی که هیچ یک از کنسول‌های پلی‌استیشن را ندارند می‌توان گفت که پلی استیشن نو تنها راه باقی‌مانده برای تجربه‌ی عنوان Bloodborne است. با موفقیت‌های بدست آمده و محبوبیت فراوان میان بازی‌کنندگان، قرار گرفتن Bloodborne در صدر بیشترین بازی‌های اجرا شده بر روی رایانه‌های شخصی آنقدرها هم تعجب‌آور نبود. از آنجا که عناوین تحت‌انحصار بیشتری مسیر خود را به رایانه‌های شخصی هموار کرده‌اند، بسیاری از تحلیل‌گران به موفقیت‌های ادامه‌دار این عنوان قابل‌تحسین امیدوارند و همان‌حال که بازی‌های دیگر استودیو FromSoftware از جمله سری‌بازی‌های Dark Souls هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس هستند و درست همانند بازی Sekiro، عنوان Elden Ring که بنا بر گفته‌های جورج آر. آر. مارتین دنباله‌ای برای مجموعه‌ی Dark Souls به حساب می‌آید، در‌ همان روز عرضه در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار خواهد گرفت.

یکی از فاش‌کنندگان صنعت بازی‌های ویدئویی تحت‌عنوان Navtra که به معرفی عناوینی از جمله Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin و Life is Strange: True Colors اشاره داشته بود، ادعا می‌کند که یک عنوان جاه‌طلبانه باز‌سازی شده برای کنسول پلی‌استیشن 5 در حال توسعه بوده و تغییرات گسترده‌ای در کیفیت‌تصویر و فریم‌ریت بازی ارائه می‌دهد، ادعایی که بیش از پیش به عدم برنامه‌ریزی سونی برای انتشار پورت PC بازی Bloodborne دامن می‌زند. طبق گفته‌های Navtra، این عنوان باز‌سازی‌شده توسط یکی از دو تیم FromSoftware و یا BluePoint Games توسعه خواهد یافت، جالب است که بدانید استودیو BluePoint Games سمت کار بر روی نسخه‌ی Remake بازی Demon’s Souls برعهده داشته است.

وب‌سایت خبری پارسی‌گیم شما را در ادامه به معرفی لیستی از بیشتری بازی‌های اجرا شده از سرویس PlayStation Now بر روی رایانه‌های شخصی دعوت می‌کند:

  • Bloodborne
  • Horizon Zero Dawn
  • The Last of Us
  • Marvel’s Avengers
  • Detroit: Become Human

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.