Bloodborne-PS5
یحیی رحیمی

شایعه: نسخه ریمستر بازی Bloodborne روی PS5 و PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 17 خرداد 1399 بدون دیدگاه
558 بازدید

شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی پیرامون انتشار بازی Bloodborne روی کنسول PS5 و PC منتشر شده است. بر اساس این شایعات، نسخه ریمستر شده بازی قرار است روی این پلتفرم های نام برده شده منتشر شود. نسخه اولیه بازی توسط استودیو FromSoftware ساخته شده است و به نظر می رسد که این استودیو مسئولیت ریسمتر آن را برعهده نداشته است.

در تازه ترین ویدیویی که توسط حساب یوتوب PC Gaming Inquisition منتشر شده است، اطلاعات تازه ای از ریمستر بازی Bloodborne منتشر شده است. به نظر استودیوهای Bluepoint Games و QLOC که روی ریمستر سری دارک سولز نیز کار کرده اند، در حال افزایش کیفیت بافت های این بازی محبوب برای انتشار روی کنسول نسل آینده سونی و همچنین رایانه های شخصی هستند.

این نسخه جدید از بازی دارای کیفیت 4K با 60 فریم در ثانیه خواهد بود. همچنین نسخه مخصوص رایانه های شخصی نیز روی فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. تقریبا شبیه آنچه در مورد بازی Horizon Zero Dawn شنیدیم و قرار است نسخه PC این بازی نیز روی استیم منتشر شود.

در ادامه گفته شده است که این تنها بازی انحصاری سونی نیست که روی PC منتشر می شود. هر چند که اسم هیچ بازی بیان نشده است اما شکه کننده خواهد بود اگر سونی بار دیگر یک بازی انحصاری را برای رایانه های شخصی منتشر کند. این فرد ادعا کرده است که قرار است در رویداد معرفی PS5 که فعلا برگزاری آن عقب افتاده است، شاهد معرفی بازسازی بازی Demon’s Souls نیز باشیم. گفته شده است که این بازی انحصاری PS5 خواهد بود.

منبع این ادعاها مشخص نیست و برای همین پیشنهاد می کنیم صحت آن را تا زمانی که خبر توسط خود سونی منتشر نشود، به دید شک بنگرید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.