دانلود بازی ReadySet Heroes برای PC
دانلود بازی ReadySet Heroes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ReadySet Heroes برای PC

پارسی گیم 17 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,526 بازدید

دانلود بازی ReadySet Heroes برای کامپیوتر

گاه برای ساخت بازی‌های ویدیویی نقش‌آفرینی، سادگی عنصر اصلی است و باعث می‌شود که آن بازی علاوه بر جذابیت و سرگرم‌کننده بودن، طیف گسترده‌ای از بازیکنان را در رده‌های سنی مختلف به سمت خودش جذب کند. اینجا است که با بازی ReadySet Heroes از استودیو Robot Entertainment طرف هستیم. عنوانی که در کمال سادگی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با دنیای کارتونی و بامزه‌اش، ماجراجویی‌های جذاب و بامزه‌ای را برای ما آماده کرده است.

گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌درک است. شما کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سپس سریعاً وارد یک دخمه می‌شوید که به‌صورت تصادفی شکل‌گرفته و شروع به کشتن هیولاها و موجودات درون دخمه می‌کنید. دراین‌بین باید از میان تله‌های خطرناک مختلف هم جاخالی بدهید و Loot های فراوانی که وجود دارد را هم جمع‌آوری کنید؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که تیمی مشابه با شما هم در همین دخمه در حال انجام کارهایی مشابه است و به‌نوعی شما باید با آن‌ها مسابقه بدهید. در انتهای مرحله، نبردی میان دو تیم درمی‌گیرد که برنده، تمام افتخارات و آیتم‌ها نصیبش شده و بازنده حذف می‌شود.

از نکات جالب بازی پیشروی و پیشرفت سریع کاراکتر شما در طول مراحل است. در ابتدا شمشیر چوبی ساده‌ای در دست دارید و زره بر تن نخواهید داشت اما به‌مرور با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف قوی‌تر و قوی‌تر می‌شوید و این فرایند با سرعت بسیار بالایی اتفاق می‌افتد. به‌جز سلاح‌های مختلف، جادوها و قابلیت‌ها هم برای کاراکترهای شما وجود دارد که همگی قابلیت ارتقا دادن داشته و به جذابیت بازی افزوده‌اند.

بازی با قوانین ساده، گیم پلی مهیج و جذاب و گرافیکی کارتونی و رنگارنگ لحظات خوبی را برای شما آماده کرده تا در آن به‌صورت گروهی با دوستانتان به مبارزه بپردازید و از گذراندن وقت خود در آن لذت ببرید. گاهی ساده بودن تنها چیزی است که یک بازی ویدیویی را جذاب می‌کند و ReadySet Heroes هم این موضوع را رعایت کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Hyrule Warriors را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ReadySet Heroes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel® Core™ i3-4160 or AMD A8-Series A8-7670K
Memory: 4 GB
Graphics: Nvidia GTX 660 / AMD Radeon R9 270
DirectX: 12
Storage: 6 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel® Core™ i5-6400 or AMD FX 8320
Memory: 8 GB
Graphics: Nvidia GTX 780 Ti / AMD Radeon R9 290X
DirectX: 12
Storage: 6 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Go from zero to HERO in this fast-paced multiplayer dungeon crawler meets EPIC arena brawl! Choose your character, then race through random dungeons to slay monsters, dodge traps and collect tons of loot to power-up. You’ll need it as there are other players or an opposing team racing through the same dungeon! Whomever reaches the end of dungeon first triggers a intense “winner-take-all” arena brawl. Whether its 2 teams or 4 solo players, only one winner or winning team will be left standing.
You start with only a wooden sword and must quickly battle through the dungeon, looting & scavenging for stronger armor, more powerful weapons & spells to gain new abilities to take on the fiercest of foes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.