استودیو FromSoftware
یحیی رحیمی

میازاکی: تولید بازی بعدی استودیو From Software در حال اتمام است

یحیی رحیمی 4 تیر 1401 بدون دیدگاه
508 بازدید

کارگردان بازی Elden Ring می‌گوید که پروژه جدید استودیو From Software در مرحله تولید نهایی به سر می‌برد و این بازی بیش از شش سال است تحت توسعه قرار دارد. طبق گفته هیدتاکا میازاکی، توسعه بازی جدید فرام‌سافتور در مرحله نهایی است و چیزی تا اتمام ساخت آن باقی نمانده است.

به گزارش پارسی گیم، میازاکی در مصاحبه با وب‌سایت ژاپنی 4Gamer توضیحاتی در مورد مصاحبه قبلی‌اش در سال 2018 بیان کرد. وی آن زمان گفته بود که چندین بازی مختلف تحت توسعه قرار دارند؛ اما به بازی‌ها اشاره نکرده بود. مصاحبه‌گر از میازاکی پرسیده است که آیا یکی از این بازی‌ها در دست تولید است و وی در پاسخ گفته است: «بله و ما در مراحل نهایی توسعه قرار داریم».

میازاکی از سال 2016 تابه‌حال می‌گوید که استودیو From Software روی سه و نیم بازی کار می‌کند. بعدها معلوم شد که آن نیم بازی، عنوان مخصوص هدست PSVR به نام Déraciné بود. وی در این مورد گفت: «3.5 نیم پروژه داشتیم که از آن زمان در دست توسعه بودند. 0.5 همان Déraciné است و یکی از بازی‌ها نیز Sekiro است و دو تا از آن‌ها معرفی نشده‌اند».

بازی جدید استودیو From Software

بازی جدید From Software

وی آن زمان گفته بود که زمان مناسبی برای ورود به جزئیات بازی‌ها نیست؛ اما هر دو این بازی‌ها برای آن‌ها خاص هستند و توسعه آن‌ها زمان زیادی می‌برد. چهار سال از آن مصاحبه می‌گذرد و یکی از این دو اثر معرفی شده است. Elden Ring بازی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان‌آزاد شناخته شد. دیگر بازی اما هیچ‌گاه معرفی نشد و تنها می‌دانیم که توسعه آن از سال 2016 تابه‌حال ادامه داشته است.

طبق آخرین اخبار بازی و شایعات، بازی جدید استودیو From Software آن اثری نیست که فکرش را می‌کنید. گزارش منتشر شده حاکی از توسعه بازی Armored Core 6 است که شماره پنجم آن مدت‌ها پیش منتشر شد. اسم این بازی در نظرسنجی مشتریان در اوایل سال جاری میلادی یافت شد. یکی از کاربران Resetera در ماه ژانویه ادعا کرد که اولین تصاویر از بازی جدید استودیو From Software را مشاهده کرده است.

وی مدعی بود که نسخه جدید بازی Armored Core به‌صورت اختصاصی در دست‌ساخت است. آخرین شماره این مجموعه مبارزه‌ای در سال 2012 منتشر شد که به دلیل دنیای علمی تخیلی و سه‌بعدی با اکشن پویا و آزادی عمل زیادی در شخصی‌سازی شناخته شد. ممکن است که بازی جدید ادامه Bloodborne هم باشد که طبق شایعات در دست توسعه است. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.