Spec Ops Modern Warfare
یحیی رحیمی

انتشار بخش Spec Ops بازی Call of Duty Modern Warfare روی Xbox One و PC

یحیی رحیمی 13 مهر 1399 بدون دیدگاه
686 بازدید

حالت Spec Ops بازی Call of Duty Modern Warfareیکی از محتواهای انحصاری پلی استیشن 4 بود که اوایل عرضه بازی منتشر شد و قرار بود به مدت یک سال، در اختیار کاربران پلی استیشن باشد و پس‌ازآن، روی کنسول‌های دیگر هم عرضه شود. مهلت قرارداد امروز به پایان رسید و می‌توانید حالت Spec Ops را در کنسول Xbox One و PC هم تجربه کنید.

سونی و Activision رابطه خوبی در نسل فعلی کنسول‌ها داشته‌اند و بسیاری از محتوای سری بازی Call of Duty ابتدا روی کنسول پلی استیشن منتشرشده و سپس در اختیار دیگر پلتفرم‌ها قرارگرفته است. این رویکرد در نسخه جدید بازی به نام Black Ops Cold War هم ادامه پیداکرده و نسخه بتای آن، زودتر از بقیه در اختیار کاربران کنسول بازی سونی قرار می‌گیرد. این نکته باعث شده که جامعه بازیکنان کالاف دویتی مجبور به تهیه نسخه پلی استیشن 4 برای پیشرفت سریع‌تر شده‌اند.

Spec Ops یک مود چهار نفره Co-Op است که شمارا در مقابل امواج پی‌درپی دشمن قرار می‌دهد و لازم است که دفاع جانانه‌ای جلوی آن‌ها داشته باشید. استودیو Infinity Ward در طول سال گذشته، نقشه‌ها و حالت‌های تازه‌ای اضافه کرده اما تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 بود و برای همین، خبرهای کمتری از آن دریافت می‌کردیم. با اتمام قرارداد، می‌توانید از این حالت روی کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی هم استفاده کنید.

حالت Spec Ops بازی Call of Duty Modern Warfare نقدهای متفاوتی دریافت کرده و عده‌ای باور دارند که این بخش از بازی، ضعیف‌تر از مودهای دیگر است و محتوای مناسبی به‌صورت دوره‌ای دریافت نمی‌کند. تا زمانی که خودتان وارد بازی نشوید و آن را تجربه نکنید، نمی‌توانید در مورد کیفیت نظر دهید و درصورتی‌که بازی Modern Warfare را خریداری کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم وارد این بخش شده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.