Black Ops
یحیی رحیمی

تیزری از Black Ops: Cold War در بازی Warzone: آیا شایعات به واقعیت می پیوندد؟

یحیی رحیمی 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,175 بازدید

چند روز پیش یکی از لودهندگان اطلاعات سری بازی Call of Duty در حساب توییتر خود از تصویری پرده برداشت که احتمال بازگشت سری Black Ops را بالا برد. بر اساس آن تصویر، نسخه بعدی بازی ندای وظیفه Call of Duty: Black Ops Cold War نام دارد و یک ریبوت کامل از سری بلک آپس خواهد بود.

به تازگی چند تصویر از ایستر اِگ هایی داخل بازی Call of Duty: Warzone پیدا شده است که احتمال وجود چنین بازی را بالا می برد. داخل یکی از ساختمان های موجود در بازی، یک RCDX روی میز قرار دارد که اطلاعات تازه ای را در اختیار ما می گذارد. می توانید تصاویری در این مورد را در زیر مشاهده کنید. این وسیله یک کیل استریک مخصوص سری بازی Black Ops است.

این تصاویر به دنبال خبری در مورد بازگشایی بانکرهای بازی منتشر شده است. اخیرا گفته شده است که Bunker 11 قابلیت بازگشایی را دارد. منابعی که اسم آن‌ها بیان نشده است، گفته اند که این بخش جدید از بازی به منظور ایجاد تم Cold War به نقشه اضافه شده اند و به زودی تغییراتی را در نقشه شاهد خواهیم بود که همراه با معرفی بازی بعدی خودشان را نشان خواهند داد.

جدا از آن بازیکنان با استفاده از باگی که داخل نقشه وجود داشته است، توانسته اند به قسمت های ممنوعه نقشه وارد شوند و یک سری سرنخ ها از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پیدا کنند. کمپانی اکتیویژن به دنبال معرفی نسخه بعدی این سری در هفته های آینده است و معمولا این کار در ماه مه میلادی انجام می شود و. حالا وارد این ماه شده ایم. البته پاندمی جهانی ممکن است باعث تغییر تاریخ معرفی بازی شده باشد.

با توجه به افشاگری های انجام شده از بازی، ریبوت سری بلک آپس فعلا تنها گزینه ای است که می توان به آن فکر کرد و باید منتظر خبرهای بیشتری در این مورد بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.