Forza-Horizon-5
یحیی رحیمی

Forza Horizon 5 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی نمایشگاه E3 2021 + لیست کامل برندگان

یحیی رحیمی 27 خرداد 1400 بدون دیدگاه
660 بازدید

نمایشگاه E3 2021 بالاخره به پایان رسید و سرنوشت ماه‌ها گمانه‌زنی و برنامه‌ریزی مشخص شد. رویداد امسال آن آب‌وتاب سال‌های گذشته را نداشت و برگزاری آن به‌صورت مجازی، باعث افت کیفیت کنفرانس‌های مطبوعاتی شده بود. کمیته‌ی برگزاری همایش هرساله به بررسی بازی‌های معرفی‌شده در کنفرانس‌ها می‌پردازد و در آخر بهترین بازی را از دید کمیته‌ی داوران مشخص می‌کند. بازی Forza Horizon 5 موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازی نمایشگاه امسال شده و دل داوران را به دست آورده است. بیایید با لیست کامل برندگان آشنا شویم.

کمیته‌ی داوران نمایشگاه E3 2021 با بررسی تمامی پنل‌ها و اجلاس‌های آنلاین به‌تمامی بازی‌های معرفی‌شده‌ی امسال امتیاز داده و در آخر بهترین بازی را برگزیده است. این گروه، از سردبیران و نویسنده‌های مطرح وب‌سایت‌هایی مانند گیم‌اسپات، IGN، پی‌سی گیمر و GamesRadar تشکیل یافته و این افراد در حین پخش مراسم‌های زنده، به بازی‌های معرفی‌شده رأی داده‌اند. مجموع تمامی آرا توسط کمیته‌ی برگزاری مراسم گرد هم آمده و در آخر بهترین بازی سال انتخاب‌شده است. بیایید به معرفی بهترین بازی‌های هر کنفرانس بپردازیم.

بهترین‌ بازی‌ نمایشگاه E3 2021

بازی Forza Horizon 5‌ بر اساس رأی کمیته‌ی داوران به‌عنوان بهترین بازی نمایشگاه E3 2021‌ شناخته‌شده است. پخش تریلر معرفی بازی افراد زیادی را متعجب کرد و کسی فکرش را نمی‌کرد که یک فورتزا جدید در کنفرانس مایکروسافت معرفی شود. به‌جرئت می‌توان گفت که معرفی بازی Forza Horizon 5‌ به بهترین شیوه‌ی ممکن انجام شد و نه‌تنها تریلر معرفی را دیدیم، بلکه صحبت‌های توسعه‌دهندگان و نمایش گوشه‌های کوتاهی از گیم پلی که به‌طور زنده پخش شد، موردتوجه طرفداران و داوران قرار گرفت.

از نظر داوران همایش، کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا، نسبت به بقیه کیفیت بالاتری داشته و به عنوان بهترین نمایش امسال انتخاب شده است. در مورد کنفرانس شرکت نینتندو هم این بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 بوده که نظر داوران را به خود جلب کرده و بسیاری به آن رأی داده‌اند. جالب است که بهترین بخش کنفرانس ایکس باکس هم معرفی بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite اعلام‌شده است. در مورد رویداد یوبی‌سافت هم بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope با رأی داوران به‌عنوان بهترین اثر معرفی‌شده توسط یوبی‌سافت اعلام‌شده است.

در زیر می‌توانید نگاهی به بهترین‌ بازی‌های هر کنفرانس بیندازید:

بهترین بازی : Forza Horizon 5

بهترین نمایش و اجرا :  Xbox & Bethesda Games Showcase

بهترین‌ بازی‌های هر کنفرانس:

Capcom: The Great Ace Attorney Chronicles

Gearbox Software: Tiny Tina’s Wonderlands

Indie Games: Falling Frontier

Intellivision: Asteroids

Nintendo: Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

PC Gaming Show: Songs of Conquest

Freedom Games: Airborne Kingdom

Future Games Show: Immortality

SQUARE ENIX: Marvel’s Guardians of the Galaxy

Ubisoft: Mario + Rabbids: Sparks of Hope

Xbox/Bethesda: Halo: Infinite

Yooreka Studio: Loopmancer

منبع: E3expo

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی نمایشگاه E3 2021 کدام بود؟

بازی Forza Horizon 5 از نظر داوران نمایشگاه، بهترین بازی امسال بود و توانست نظر همگان را به خود جلب کند.

۱
بهترین کنفرانس خبری نمایشگاه E3 2021 کدام بود؟

با توجه به رای داوران نمایشگاه E3 امسال، رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا به عنوان بهترین کنفرانس خبری امسال برگزیده شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.