بازی Forza Horizon 5
مبین نعمت‌اللهی

بازی Forza Horizon 5 در‌ کنفرانس Xbox معرفی شد

مبین نعمت‌اللهی 24 خرداد 1400 بدون دیدگاه
604 بازدید

بدون‌تردید معارفه‌ی بازی Forza Horizon 5 یکی از معدود نمایش‌های چشم‌نواز کنفرانس مطبوعاتی اکس‌باکس در E3 2021 بود و اگر شما از آن دسته بازیکنندگانی‌ هستید که حسابی به بازی‌های اتومبیل‌رانی علاقه دارید، کمربندهایتان‌ را سفت ببندید و خود را آماده‌ی ماجراجویی بزرگ در قلب مکزیک کنید.

در جریان کنفرانس مشترک اکس‌باکس و بتزدا، نسخه‌ی پنجم از سری‌بازی‌های Forza Horizon برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox One, Xbox Series X/S معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، با یک بازی جهان‌باز سبک آرکید طرف هستیم، عنوانی که برخلاف انتظارها، اینبار در قلب آمریکای‌شمالی، مکزیک جریان دارد.

درست همانند گذشته، بازی Forza Horizon 5 تعداد قابل‌توجهی از خودروهای لایسنس شده را برای تجربه‌ی هرچه بهتر رانندگی به بازی‌کنندگان ارائه می‌دهد. در تریلر به نمایش درآمده، نه تنها بازی‌کنندگان می‌توانند ساعت‌ها وقت خود را صرف گشت‌و‌گذار در مکزیک چشم‌نواز بکنند، بلکه در کنار آن می‌توانند خط داستانی بازی را نیز با شرکت در تعداد بی‌شماری از مسابقات و ماموریت‌های فرعی پیش ببرند.

از سویی دیگر، بازیکنان می‌توانند رویدادها و مسابقات باب میل خودشان را برای سایر بازی‌کنندگان سرتاسر جهان خلق کنند و با تعریف قوانین و Game Modeهای شخصی‌سازی شده با یکدیگر به رقابت بپردازند، درست مثل سرنگون‌ کردن پین‌های بولینگ با ماشین‌های چند هزار دلاری زیر پایتان! نمایش خارق‌العاده‌ی Forza Horizon 5 از بهره‌برداری حداکثری این عنوان از سخت‌افزار نسل بعدی کنسول‌ها حکایت دارد و همان‌حال که استودیو Playground Games بر روی ساخت Horizon 5 کار می‌کند، عنوانی از فرنچایز موردانتظار Fable نیز در دست توسعه خواهد داشت، عنوانی که از همان موتور گرافیکی مشابه با Forza Motorsport بهره می‌برد.

بازی فورتزا هورایزن 5 از کیفیت‌تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و به شکل حیرت‌آوری بر روی کنسول‌های Xbox Series X/S زیبا به‌نظر می‌رسد. در انتها لازم به ذکر است که تازه‌ترین نسخه از سری‌بازی‌های Forza Horizon برای انتشار در تاریخ 9 نوامبر سال جاری مصادف با 18 آبان ماه بر روی PC, Xbox One, Xbox Series X/S عرضه شده و در همان روز انتشار در دسترس مشترکین سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.