sony-and-microsoft
یحیی رحیمی

رسمی: سونی در E3 2020 شرکت نخواهد داشت؛ حضور مایکروسافت تایید شد

یحیی رحیمی 24 دی 1398 بدون دیدگاه
584 بازدید

سونی سال گذشته تصمیم عجیبی گرفت و به شرکت در کنفرانس E3 پایان داد. همین موج عجیبی میان طرفداران سونی راه انداخت و این در حالی بود که مایکروسافت با قوت بیشتری در این مراسم شرکت کرد. بسیاری باور داشتند که امسال سونی چنین کاری نخواهد کرد و بالاخره امروز مشخص شد که سونی از حضور در E3 2020 نیز ممانعت کرده است و قرار نیست که PlayStation را در این مراسم ببینیم.

سونی در ایمیلی تایید کرده است که امسال در مراسم E3 شرکت نخواهد کرد. سخنگوی سونی در متن ایمیل گفته است که E3 2020 نمی تواند نقطه مناسبی برای معرفی آنچه سونی در نظر دارد باشد اما قبل از آن صدها رویداد طرفدار محور دیگر در سراسر جهان وجود دارند و به نظر نیازی به شرکت در این رویداد نیست:

بعد از تحلیل و بررسی به این نتیجه رسیدیم که در E3 2020 شرکت نکنیم. ما احترام خاصی برای ESA به عنوان یک سازمان قایل هستیم اما حس نمی کنیم که E3 2020 نقطه مناسبی برای معرفی برنامه های ما باشد. ما استراتژی خود را بر اساس رویدادهای طرفدار محور سراسر دنیا گذاشته ایم و تمرکز ما روی این است که طرفداران خود را به عنوان خانواده PlayStation بشناسند و بتوانند به محتواهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. بازی های فوق العاده ای در راه انتشار برای PS4 هستند و به طور جدی به سال پیش رویمان امیدوار هستیم.

مایکروسافت در سوی دیگر حضور خود را در E3 2020 تایید کرده است و Phil Spencer نیز در این مورد گفته است که تیم او در حال تلاش جدی برای این مراسم است و قرار است روی پیشرفت های فنی و خلاقیت برای این مراسم تاکید شود. به نظر شاهد معرفی یک سری جزئیات بیشتر در مورد Xbox Series X و بازی های آن باشیم. با وجود عدم حضور سونی، مایکروسافت می تواند سلطه خود را مانند سال قبل برقرار کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.