یحیی رحیمی

Resident Evil Village پرفروش‌ترین بازی ماه مه پلی استیشن 5

یحیی رحیمی 19 خرداد 1400 بدون دیدگاه
386 بازدید

سونی از چارت فروش ماه مه پلی استیشن رونمایی کرده و حالا می‌توانیم ببینیم که کدام بازی‌ها موفق به جذب خریداران بیشتری در ماه گذشته شده‌اند. بر اساس چارت سونی، بازی Resident Evil Village موفق به شکست اسامی بزرگی مانند فیفا 21 و کالاف دیوتی شده و توانسته صدر چارت فروش اروپا و آمریکا را در ماه گذشته تصاحب کند.

Resident Evil Village شروع فوق‌العاده‌ای داشته و رکوردهای جابه‌جا شده، نشان از موفقیت این بازی در ماه اول دارد. شرکت کپکام هفته‌ی پیش میزان فروش بازی را 4 میلیون نسخه اعلام کرده بود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، این رقم باید به 10 میلیون نسخه در سال اول برسد. میزان فروش عالی در ماه اول و کمپین تبلیغاتی پرکار این بازی، قطعاً آرزوی کپکام را به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

اگر به چارت پرفروش‌ترین بازی‌ها مه 2021 نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که ریترنال (Returnal) از بازی‌های انحصاری ماه گذشته‌ی پلی استیشن 5 هم شروع فوق‌العاده‌ای داشته و جایگاه دوم چارت آمریکا و سوم چارت اروپا را به دست آورده است. این بازی یک شوتر سوم شخص با المان‌های روگ‌لایت است که بازیکن را به فضا و جدال با موجودات فضایی در سیاره‌ای دوردست می‌کشاند. بازی‌های ورزشی مانند فیفا 21 و MLB The Show 21 هم در جایگاه‌های بعدی قرارگرفته‌اند. می‌توانید رده‌بندی کامل را در ادامه‌ی مطلب ببینید.

پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4

بازی‌های معرفی‌شده موفق به کسب جایگاه‌های اول در چارت فروش ماه مه پلی استیشن 5 شده‌اند اما ازآنجایی‌که سونی همچنان به پشتیبانی از پلی استیشن 4 ادامه خواهد داد و کاربران فعال این کنسول هم از نسخه‌ی جدید بسیار بیشتر است، باید توجه خاصی به این سخت‌افزار داشته باشیم. در این مورد بازی بگوییم که بازی Rust موفق به کسب جایگاه اول در چارت آمریکا شده است. این بازی کاملاً آنلاین، مخاطب را دست‌خالی وارد یک دنیای بسیار زیبا اما خطرناک می‌کند و بازیکن باید برای خود سرپناهی بسازد و از چنگ دشمنان مهیب بازی بگریزد.

جالب است که پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن 4 در اروپا، Resident Evil Village بوده و این نشان از موفقیت تازه‌ترین اثر شرکت کپکام حتی در نسل هشتم دارد. با نگاه به چارت فروش PSVR، اسامی تکراری مانند بیت سیبر (Beat Saber) را می‌بینیم که سال‌هاست در جایگاه اول قرار دارند. بازی‌های Vader Immortal: A Star Wars VR و Job Simulator هم در جایگاه‌های بعدی چارت آمریکا و اروپا قرارگرفته‌اند. در آخر این وارزون است که لقب پردانلودترین بازی مجانی ماه مه میلادی را تصاحب کرده است. در ادامه نگاهی به 10 بازی پرفروش پلی‌ استیشن 5 در آمریکا و اروپا بیندازید و مانند همیشه، ما را از نظرات خود دریغ نکنید.

بازی Resident Evil Village

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه مه پلی‌استیشن 5 – آمریکا

  1. Resident Evil Village
  2. Returnal
  3. MLB The Show 21
  4. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  5. NBA 2K21 Next Generation
  6. Subnautica: Below Zero
  7. Mortal Kombat 11
  8. It Takes Two
  9. FIFA 21
  10. Hood: Outlaws & Legends

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه مه پلی‌استیشن 5 – اروپا

  1. Resident Evil Village
  2. FIFA 21
  3. Returnal
  4. Subnautica: Below Zero
  5. It Takes Two
  6. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  7. Hood: Outlaws & Legends
  8. Assassin’s Creed Valhalla
  9. Call of Duty: Black Ops Cold War
  10. NBA 2K21 Next Generation

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.