رفع مشکلات بازی Resident Evil Village
پارسی گیم

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Resident Evil Village

پارسی گیم 10 خرداد 1400 40 دیدگاه
27,041 بازدید

بازی Resident Evil Village یکی از آن محصولات ویدئویی جذاب است که علاقه‌مندان به سبک بازی‌های ترسناک، بی‌صبرانه منتظر انتشار آن بوده‌اند. به‌جرئت می‌توان گفت سری بازی‌های Resident Evil یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای دنباله داری بوده‌ که توانسته از سال 1996 تاکنون، بازیکنان بسیاری را به خود جذب کند و به‌واسطه چالش‌های منحصربه‌فردش، افراد زیادی را سرگرم کند. فاکتورهای اساسی وجود دارد که توسعه دهندگان این بازی به آن توجه می‌کنند، اما از مهم‌ترین آن ها باید به داستان قوی در کنار شخصیت‌پردازی جذاب اشاره کنیم که شاید بتوان، آن را عامل اصلی محبوبیت Resident Evil دانست.

دانلود بازی Resident Evil Village برای PC

جدیدترین عضو خانواده Resident Evil با نام Village به‌تازگی معرفی شد که متأسفانه توسعه دهندگان استودیو Capcom برای حفظ اثر خود در آن از کدگذاری Denuvo استفاده کرده‌اند. اما جای نگرانی نیست چراکه بازی‌هایی با همین نوع رمزگذاری توسط بهترین تیم‌های موجود، کرک شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. پس از مدت ها انتظار، بالاخره شاهد کرک شدن بازی Resident Evil Village، توسط تیم خوب EMPRESS هستیم و در حال حاضر شما علاقه‌مندان به این فرانچایز بی‌نظیر، می‌توانید به رایگان آن را تجربه کرده و داستانی شگفت‌انگیز را پشت سر بگذارید. اما در کنار نسخه کرک شده، پارسی گیم برای علاقه‌مندان و کسانی که دوست دارند بازی را به صورت اورجینال تجربه کنند نسخه FULL UNLOCKED را قرار داده است.

در نظر داشته باشید که تمام بازی‌هایی که با نسخه FULL UNLOCKED عرضه می‌شوند، برای اجرا نیاز به سی دی کی (CDKey) خواهند داشت، در غیر این صورت به‌هیچ‌عنوان قابل بازی نیستند. سی دی کی‌ها خریدنی هستند و به‌صورت رایگان عرضه نمی‌شوند!

مشخصات سخت‌افزاری سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود بر همین اساس قبل از پرسش سؤال آیا این بازی به سیستم من می‌خورد؟ مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم  عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده: Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1200
حافظه رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM یا AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM
دایرکت ایکس: نسخه 12

سیستم پیشنهادی :

سیستم  عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده: Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 5 3600
حافظه رم: 16 گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1070 یا AMD Radeon RX 5700
دایرکت ایکس: نسخه 12

آموزش نصب و کرک نسخه EMPRESS

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی با فرمت ISO وجود دارد که در ویندوز 10 میتوانید بدون نرم افزار و در ویندوز های دیگر به کمک نرم افزارهای Mount کننده آن را اجرا کنید.
  4. به کمک فایل Setup نصب بازی را آغاز کنید.
  5. پس از آن که نصب بازی به اتمام رسید و گزینه Finish برای شما نمایش داده شد، به سراغ کرک کردن بازی بروید و فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین کنید.
  6. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

آموزش نصب و کرک نسخه DODI

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی بنام Setup وجود دارد؛ روی فایل کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
  4. در این بخش دکمه بالا را در کیبورد فشار دهید تا به فرایند نصب منتقل شوید.
  5. در پنجره جدید، بر روی گزینه اول یعنی Install کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد گزینه Proceed پایین سمت راست پنجره را انتخاب کنید.
  7. در مرحله بعد پوشه و درایوی که میخواهید بازی آنجا نصب شود را انتخاب و گزینه Install Directx 9.0 را از حال انتخاب خارج کنید.
  8. در این نسخه نیازی به کرک دستی بازی نیست و به صورت خودکار این موضوع انجام خواهد شد.
  9. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

راهنمای نصب بازی Resident Evil Village – نسخه FULL UNLOCKED

برای آنکه بتوانید از فایل FULL UNLOCKED بازی استفاده کنید، نیاز است تا نرم افزار Steam را در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید. پس از آنکه اکانت یا سی دی کی بازی را تهیه کردید، به‌واسطه یوزر نیم و پسوردی که فروشنده به شما خواهد داد، می‌توانید وارد نرم افزار Steam شده و به فایل اصلی بازی دسترسی داشته باشید. پس از ورود به استیم به ترتیب زیر عمل کنید:

نصب بازی Resident Evil Village

  1. در نرم افزار استیم وارد اکانت خود شوید.
  2. مطابق تصویر، از منوی بالای نرم افزار بر روی گزینه Steam کلیک و در زیر منو گزینه Backup and Restore Games…. را انتخاب نمایید.
  3. در پنجره جدید، گزینه دوم یعنی Restore a Previous backup را انتخاب و بر روی دکمه Next کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد به کمک گزینه Browse آدرس و پوشه‌ی بازی را معرفی کنید. (نسخه Full Unlock بازی را از سایت دریافت و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه به دست آمده را در این مرحله به نرم‌افزار استیم معرفی نمایید)
  5. بر روی دکمه Next کلیک کرده و منتظر شوید تا نرم‌افزار فایل‌های بازی را شناسایی کرده و بازی را برای اجرا آماده کند.

توجه:

  • برای سریعتر شدن نصب بازی می‌توانید نرم افزارهای غیرضروری را غیرفعال کرده تا حافظه رم خالی باشد.
  • محل نصب بازی که از قبل باید از طریق نرم‌افزار استیم مشخص کنید، باید فضایی آزاد در حدود 30 گیگابایت داشته باشد.
  • زمان نصب بازی با توجه به سخت افزار سیستم شما بین 15 الی 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • ممکن است استیم نیاز داشته باشد تا فایل‌ها را وریفای کند، بنابر این باید به اینترنت متصل بوده و اکانت اشتراکی شما نیز از نوع آنلاین باشد.
  • ممکن است اپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده باشد و مقدار مشخصی دیتا نیز دانلود شود.

رفع مشکلات بازی Resident Evil Village

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Resident Evil Village

نکات کلیدی و عمومی که قبل از هر کاری باید بررسی شوند :

  • حتماً آنتی ویروس را قبل از خارج سازی فایل های فشرده خاموش کنید و پس از یک بار اجرای موفق بازی، پوشه ای که در آن بازی نصب شده و همچنین پوشه ای که Save های بازی در آن ذخیره می شوند را در حالت سفید آنتی ویروس قرار دهید. آموزش قرار دادن پوشه ها در حالت سفید آنتی ویروس
  • برای نصب و اجرای راحت بازی حتماً از جدیدترین ورژن ویندوز 10 استفاده کنید. حداقل ورژن ویندوز شما باید 1909 باشد.
  • درایور کارت گرافیک خود را حتماً به آخرین نسخه سال 2021 ارتقاء دهید، اگر این امکان در دسترس نیست، درصدی کمی برای اجرای بازی وجود دارد.
  • پیش نیازهایی همچون آخرین آپدیت مجموعه Microsoft Visual C++ 2013-2019، آپدیت تمامی سخت افزارها، آپدیت مجموعه کامل Net Framework و موارد این چنینی را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید.
  • به هیچ عنوان بازی را در درایو یا پوشه ای نصب نکنید که نام فارسی مانند “بازی” دارد. حتماً باید بازی در درایو و پوشه ای نصب شود که نام آن به انگلیسی ست شده است مانند ” Games”.
  • حتماً بازی را به شکل Run as Administrator اجرا کنید.

انتقال از نسخه اورجینال به کرک شده :

  1. اولین قدم برای انتقال از نسخه اورجینال به کرک شده، انتقال سیوهای بازی است. برای پیدا کردن سیوهای بازی در نسخه اورجینال به محل نصب Steam مراجعه کرده و مسیر userdata / <user-id> / 1196590 / remote / win64_save را دنبال کنید.
  2. با یافتن سیوهای نسخه اورجینال، حال باید آنها را به محل ذخیره سازی سیوهای EMPRESS که در مسیر C: / Users / % USER% / AppData / Roaming / EMPRESS / 1196590 قرار دارد منتقل کنید.
  3. پس از انتقال صحیح سیوهای بازی باید کرک EMPRESS را برروی بازی خود اعمال کنید. کرک بازی به صورت جداگانه در بخش دانلودها قرار داده شده است.
  4. حال در پوشه نصب بازی فایل “steam_emu.ini” را با یک ویرایشگر متن مانند Notepad ++ باز کنید. در خط سوم عبارت “#SteamId=0” نوشته شده است. ابتدا لطفا کاراکتر “#” را از ابتدای آن حذف کنید تا این خط فعال شود. سپس مقدار عددی “0” را با مقدار صحیح SteamID خود عوض کنید.

مقدار SteamID از کجا پیدا می شود؟  اگر اکانت اوریجینال دارید، در صفحه Account Details کاملا این مقدار در دسترس است. اما اگر از سایت های ایرانی اکانت اشتراکی خود را تهیه کرده‌اید، لطفا درخواست کنید تا مقدار SteamID اکانت اشتراکی را به شما بدهند.

رفع خطای amd_ags_x64.dll :

اگر کارت گرافیک شما از شرکت AMD باشد، ممکن است با این ارور مواجه شده باشید. برای رفع این مشکل کار ساده است و تنها شما باید فایل amd_ags_x64.dll را دانلود و در جای مناسب خود قرار دهید. به دو روش می توانید کمبود فایل dll را برطرف کرد، یک استفاده از نرم افزار DLL Files Fixer و دو استفاده از سایتی که در زیر قرار داده ایم. اگر فایل موردنیاز را از سایت دریافت کردید باید آن را در فولدر اصلی بازی قرار دهید.

دانلود نرم افزار DLL Files Fixer

دانلود فایل مورد نیاز از سایت

همچنین می توانید با مراجعه به پنل مدیریت گرافیک کارت خود وارد بخش Gaming => Global Graphics => Advanced شده و تنظیمات GPU workload را تغییر بدهید. بدین ترتیب شانس اجراشدن بازی برای کامپیوتر شما بالا می شود.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه در هنگام اجرای بازی :

بعد از کرک کردن بازی، شاید برای شما هم این مشکل رخ دهد که با کلیک بر روی فایل اجرایی، صفحه سیاه روبه رویتان ظاهر شود و هیچ اتفاقی رخ ندهد. برای رفع این مشکل راه حلی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

  1. در اولین قدم به پوشه ای که بازی در آن نصب شده است مراجعه کرده و به دنبال یکی از دوفایل فایل “config.ini” یا “config_default.ini” باشید. پس از پیدا کردن یکی از دو فایل نام برده شده، بر روی آن کلیک راست کنید و در بین گزینه ها، Open with و سپس Notead را انتخاب کنید. در صفحه پیش رو مقدار “DirectX12” را به “DirectX11” یا عبارت DX12 را به DX11 تغییر دهید. فایل را ذخیره کرده و بازی را مجدد اجرا کنید.
  2. اگر راه اول کارآمد نبود، می توانید این راه دوم را بررسی کنید. به پوشه ای که Saveهای بازی در آن ذخیره می شود مراجعه کنید و محتوای درون آن را به شکل کامل پاک نمایید. پوشه سیوهای بازی در مسیر C: / Users / % USER% / AppData / Roaming / EMPRESS / 1196590 قرار دارد. کامپیوتر را ری‌استارت کرده و پس از بالا آمدن ویندوز یک نرم افزار را اجرا و برای چند ثانیه با آن کار کنید و سپس بازی را اجرا نمایید.
  3. راه حل آخر کمک گرفتن از کلاینت استیم است. شما می توانید در صفحه دانلود بازی و یا به کمک این لینک نرم افزار استیم را دانلود و نصب نمایید. نرم افزار را اجرا تا آپدیت های مورد نیاز دریافت شود.

رفع مشکل 21MB of Space :

اگر شما نیز خطایی مبنی بر نداشتن فضای کافی برای ذخیره سازی فایل سیو دریافت می کنید، این آموزش را دنبال کنید. برای رفع این خطا کافی است تا فایل زیر را دانلود کنید و سپس آن را از حالت فشرده خارج و در مسیر C: /Program Files (x86)/Steam/userdata/817370/remote/win64_save قرار دهید. اگر در مسیر ذکر شده پوشه ای وجود نداشت آن را به صورت دستی ایجاد کنید. در ادامه آخرین نسخه نرم افزار استیم را از قسمت لینک های دانلود، دریافت کرده و نصب کنید. یک بار آن را اجرا کرده تا آپدیت های مورد نیازش دانلود شود.

دانلود فایل فیکس مشکل

دانلود نرم افزار استیم

کرش بازی در هنگام اجرا و یا در وسط بازی کردن

اگر شما نیز با چنین مشکلی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، می‌توانید راه‌حل‌های زیر را دنبال کنید تا شاید به‌واسطه آن‌ها بتوانید مشکل کرش یا بیرون انداختن توسط بازی را برطرف سازید.

  1. در ابتدا باید حداقل سخت افزار ذکر شده در صفحه بازی را داشته باشید.
  2. بررسی کنید که تمام درایورهای شما که مهم ترین آن‌ها درایور کارت گرافیک است، آخرین نسخه باشند.
  3. بازی را به صورت Run as administrator اجرا کنید: بدین منظور روی آیکن بازی کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.
  4. حالت HDR Mod را غیر فعال کنید: برای این کار وارد استیم شده و روی بازی راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید. سپس به تب Local مراجعه کرده و بر روی Browse کلیک کنید. حال Config را باز کنید و مقدار HDRMod را برابر False تعریف کنید.
  5. غیرفعال کردن GeForce Experience Overlay: اگر از کارت های گرافیک شرکت Nvidia استفاده می کنید، می توانید قابلیت Experience Overlay را از طریق تنظیمات آن غیرفعال نمایید.
  6. پاک سازی بوت: برای پاک سازی بوت از نرم افزارهای اضافی می توانید، کلید های ترکیبی Windows Key + R را بفشارید و در Run جمله msconfig را تایپ و اینتر را بزنید. در پنجره تازه باز شده به تب Service مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه Hide all Microsoft service هر آنچه باقی می ماند را Disable کنید.
  7. بازی را در حالت ویندوز فعال کنید: برای اینکار،ابتدا وارد نرم افزار استیم شده و بر روی بازی کلیک راست نمایید و گزینه Properties را انتخاب کنید. به تب General مراجعه کرده و بر روی گزینه Set Launch Option کلیک کنید. در این صفحه دو فیلد -windows -noborder را تنظیم کنید. بر روی Ok کلیک و خارج شوید.
  8. استیم فایل های بازی را Verifay کنید: بدین منظور استیم را باز کرده و روی بازی کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. به گزینه LOCAL FILES مراجعه کرده و VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES را انتخاب کنید.

رفع مشکل کمبود فایل های Dll:

فرقی نمیکند چه در بازی Resident Evil Village و چه دیگر موارد مشابه، هرکجا با اروری مواجه شدید که به شما نامی همراه با dll را نمایش داد، بدانید که آن فایل در کتابخانه ویندوز شما برای اجرای آن بازی یا نرم افزار کم است و باید آن را تهیه و سپس در مکان مناسب قرار دهید. برای تهیه فایل های Dll می توانید نام فایل را مثلاً isdone.dll را در گوگل جستجو کنید یا به سایت زیر مراجعه کنید:

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بازی من او قسمتی که توی خونه ی اون عروسکه هستیم و یه معما رو داریم حل می کنیم و بعد باید صدای
    اون یارو موسیقی هرو به صدا در بیاریم برای من برای نواختن موسیقی دکمه ایکس باکس می خواد. نسخه من DODI هستش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Reze

    مهمان

    برنامه رو باز میکنم میخاد بره تو ارورو حافظه میده مینویسه 21مگابایت حافظه منظورش چیه یعنی حافظه خالی نداره
    خواهشا راهنمایی کنیدد
    هارد دستگام ssd512

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    حاجی یع حا از بازی که دستت قطع میشه وقتی میخای دستتو برداری نیست لطفا کمک کنید
    ایا باید بازی رو پاک کنم و مجدد نصب کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام من موقع اجرای بازی یه صفحه سفید مینویسه برنامه پاسخ نمیدهد قبلا اینطور نبود خوب اجرا میشد بازی میکردم امروز اینطور شد لطفا کمک کیند راهنمایی کنید ????????

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه