ps4-pro
یحیی رحیمی

مدیرعامل پلی استیشن از پشتیبانی کنسول PS4 تا چند سال آینده می‌گوید

یحیی رحیمی 12 آبان 1399 بدون دیدگاه
502 بازدید

سونی در طول چند ماه گذشته در مورد نسل هشتم و نهم کنسول‌ها و عرضه بازی‌های مخصوص پلی استیشن 5 روی کنسول PS4 صحبت کرده و اینکه چه اندازه پشتیبانی از این کنسول برای او اهمیت دارد. تعدادی از لانچ تایتل های سونی مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure روی هر دو کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد و Horizon Forbidden West هم یک بازی فرا پلتفرم خواهد بود.

بر اساس گفته جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، این نوع پشتیبانی تا سال 2022 ادامه خواهد یافت. او در گفتگو با GamesIndustry در مورد افزایش میزان تعامل کاربران با پلی استیشن 4 در طول چند ماه گذشته صحبت کرده و اینکه پاندمی کووید 19 باعث تغییراتی در تصمیم‌گیری سونی شده و اینکه میزان تعامل بالا، فرصت مناسبی برای پشتیبانی بیشتر از کاربران و رشد جامعه‌ی کاربری کنسول PS4 است.

jim ryanمشخص است که افق دید ما در مورد جامعه کاربران پلی استیشن بر اساس آنچه در 6 ماه گذشته دیده‌ایم، تغییریافته است. این (جامعه کاربری) می‌تواند بسیار قدرتمند باشد زیرا که بخش بزرگی از این افراد در سال‌های 2021 و 2022، هنوز روی PS4 خواهند بود. مهم است که همه‌ی افراد را خوشحال و درگیر نگه‌داریم و این شش ماه گذشته نشان داده که می‌توانیم این کار را در مدت‌زمان بیشتری ادامه دهیم و این در حالی است که قبل از شروع پاندمی، چنین باوری نداشتیم.

این اولین بار نیست که سونی از ادامه‌ی پشتیبانی کنسول پلی استیشن 4 می‌گوید و در طول ماه‌های گذشته، بارها این صحبت را به نوع دیگری شنیده‌ایم. ازآنجایی‌که بازی‌های جدید روی کنسول قدیمی منتشر می‌شوند، کاربران فعلی می‌توانند تا دو سال آینده از بازی‌ها لذت ببرند و پس‌ازآن به نسل نهم نقل‌مکان کنند. نظر شما در مورد صحبت‌های رایان چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.