The-Witcher
یحیی رحیمی

فصل دوم سریال The Witcher وارد مرحله مهمی از فرایند پس‌تولید شده است

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
242 بازدید

پس از اتمام فرایند فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher ، مرحله پس‌تولید و ایجاد جلوه‌های سینمایی شروع‌شده است. این مهم‌ترین مرحله در خلق سریال است و به نظر می‌رسد که تولید سریال وارد مراحل مهمی شده است. شورانر سریال ویچر از ورود سریال به مرحله‌ای عمیق‌تر از پس‌تولید خبر داده و هیجان خود را از نزدیک شدن زمان پخش سریال نشان داده است.

Lauren S. Hissrich با انتشار توییت جدیدی، از مرحله پس‌تولید فصل دوم سریال The Witcher صحبت کرده است. او می‌گوید: « حالا به لندن برگشته‌ایم، به همان اتاق‌های کوچک و تاریک که اتفاقات مهم در آن رخ می‌دهند. بله ما حالا وارد مرحله عمیقی از فرایند پس‌تولید فصل دوم سریال ویچر شده‌ایم. من فوق‌العاده هیجان‌زده‌ام.»

The Witcher Tweet

انتظار برای پخش فصل دوم ازآنچه فکر می‌کردیم طولانی‌تر شده است. مشکلاتی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرد، باعث شد تا فیلم‌برداری سریال ویچر با مشکلات زیادی روبه‌رو شود. قرنطینه خانگی در کشورهای اروپایی و خانه‌نشینی تمام اعضای تیم تولیدکننده سریال، صدمه زیادی به برنامه‌ریزی انجام‌شده وارد کرد اما خوشبختانه دوربین‌ها دوباره روشن شدند و بالاخره فرایند فیلم‌برداری فصل دوم سریال به پایان رسید.

تد ساراندوس از مدیران اجرایی نتفلیکس در مورد مشکلات پیش‌آمده گفته است:

Ted sarandosآنچه در نیمه اول سال اتفاق افتاد آن بود که پروژه‌های بسیار زیادی داشتیم که امیدوار بودیم سریع‌تر آماده شوند اما مرحله پس‌تولید به دلیل همه‌گیری کرونا با مشکل مواجه شد و باور داریم که می‌توانیم نیمه دوم سال 2021 را پایدارتر بگذرانیم. آن موقع شاهد برگشت برنامه‌های محبوبمان مانند The Witcher و You and Cobra Kai و البته تعدادی فیلم‌های سینمایی بزرگ خواهیم بود.

The-Witcher-Siri

از فصل دوم سریال The Witcher چه می‌دانیم؟

نتفلیکس تائید کرده که فصل دوم سریال در سال 2021 پخش خواهد شد و دیگر شاهد هیچ‌گونه تأخیر نخواهیم بود. این فصل با حضور بازیگران فصل اول مانند هنری کویل و آنیا چالوترا در نقش های گرالت و ینفر ادامه خواهد یافت و این بار شاهد حضور سه ویچر دیگر هستیم. نقش لمبرت توسط پال بلیون و Coën هم توسط یاسن آتور بازی می‌شود. چند وقت پیش تصاویری از فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر منتشر شد که اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار داد.

اضافه شدن ویچرهای جدید باعث ایجاد گمانه‌زنی شد که این بار به Kaer Morhen، مکان افسانه‌ای که ویچرها تعلیم می‌یابند، سفر خواهیم کرد. پس از معرفی دو ویچر، سومین هم به نام Eskel با بازی بسیل آیدنبنز سوئیسی معرفی شد و در آخر فهمیدیم که کیم بودنیا نقش وزمیر، استاد ویچرها را بازی خواهد کرد. شخصیت‌های زیادی از سری بازی ویچر در فصل دوم حضور دارند و قرار است که از فضای واهمه انگیز فصل اول که سؤالات بسیار زیادی برای تماشاگران ایجاد کرده بود فاصله بگیریم و با داستانی منطقی‌تر روبه رو شویم.

فصل دوم سریال ویچر قرار است در اواخر سال 2021 پخش شود و خوشبختانه این سریال برای فصل سوم هم تمدیدشده است.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. نقد و بررسی بازی The Witcher 3 Wild Hunt

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.