فیلم BioShock
سارا هابطی

کارگردان فیلم Bioshock‌ نتفلیکس مشخص شد

سارا هابطی 5 شهریور 1401 بدون دیدگاه
198 بازدید

بعد از این که سرویس پرمخاطب نتفلیکس خبر ساخت فیلم Bioshock‌ را تایید کرد، حرف و حدیث‌ها در رابطه با این که کدام کارگردان قرار است این پروژه عظیم را برعهده بگیرد؛ بسیار بالا گرفت. حال براساس خبرهای منتشر شده مسئولیت این پروژه بزرگ به عهده نویسنده و خالق فیلم‌های لوگان و به کارگردانی فیلم‌های Hunger Games افتاده است. براساس گزارشاتی از منابع وب سایت رسمی IGN، فرانسیس لارنس، کارگردان اتریشی که ساخت فیلم‌های هانگر گیمز، کنستانتین و I Am Legend را در کارنامه کاری خود دارد، مسئولیت کارگردانی و ساخت فیلم Bioshock‌ که البته اقتباسی از مجموعه بازی بایوشاک است را برعهده دارد. همچنین مایکل گرین، نویسنده فیلم‌های بزرگی مانند لوگان، بلید رانر 2049 و Jungle Cruise وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این پروژه بزرگ را برعهده خواهد داشت.

به گزارش پارسی گیم، مسئولیت تهیه‌کنندگی این پروژه بزرگ نیز بر عهده ری لی، موسس استودیوی Vertigo Entertainment است. علاوه بر این که فرانسیس لارنس، فیلم‌های کنستانتین و هانگر گیمز را ساخته است، کارگردانی قسمت‌هایی از سریال پرطرفدار تازه منتشر شده شبکه اپل تی‌وی پلاس یعنی See را نیز برعهده داشته است. همچنیی مایکل گرین نیز نویسندگی برخی عناوین سریال‌های تلویزیونی مانند American Gods و آثار قتل در قطار سریع‌السیر شرق و مرگ روی نیل را برعهده داشته است.

فیلم Bioshock

معرفی کارگردان و نویسنده فیلم Bioshock‌

پس از این که سرویس نتفلیکس چراغ سبز ساخت پروژه فیلم Bioshock‌ را در ماه فوریه نشان داد، کارگردان و نویسندگان مختلفی تقاضای دریافت این پروژه را داشتند که در نهایت این مسئولیت بزرگ به مایکل گرین و فرانسیس لارنس سپرده شد. در حال حاضر کارگردان این اثر مشغول ساخت پیش درآمدی از سری فیلم‌های هانگر گیمز به نام The Ballad of Songbirds and Snakes است که احتمالا شاهد اکران آن در سال 2023 خواهیم بود و همچنین براساس اخبار به دست آمده، مایکل گرین نیز روی چند پروژه در حال کار است که احتمالا بعد از به اتمام رساندن آن‌ها نوشتن فیلمنامه بایوشاک را آغاز خواهد کرد.

تقریبا 15 سال پیش یعنی در سال 2007 بوده که اولین نسخه از سری بازی محبوب بایوشاک روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کند. این سری بازی با ایده و نوآوری‌های جدید به عنوان محبوب‌ترین مجموعه بازی در نسل هفتم بازی‌های ویدیویی شناخته شد. با ترکیبی از المان‌های ژانر علمی-تخیلی با ترس، بازی بایوشاک متولد شد.

طبق گزارش مالی به دست آمده از ناشر این مجموعه یعنی شرکت 2K Games، این مجموعه تا به امروزه به علاوه ریسمترها و سه گانه توانسته به فروش بالای 39 میلیون نسخه دست پیدا کند. با توجه به شایعات و خبرهای مختلف به دست آمده، این شرکت بزرگ در حال ساخت نسخه چهارم این مجموعه پرطرفدار است و مشخص نیست در چه تاریخی شاهد به نمایش درآمدن اولین تریلر از آن خواهیم بود.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.