Ciri The Witcher
یحیی رحیمی

توقف فیلم‌برداری فصل دوم The Witcher با مثبت شدن تست کرونای کارکنان

یحیی رحیمی 18 آبان 1399 بدون دیدگاه
281 بازدید

نتفلیکس تولید فصل دوم سریال The Witcher را که در کشور انگلستان در جریان بود را به دلیل مثبت شدن تست کرونا چندین نفر از کارکنان تیم متوقف کرده است. تیم فیلم‌برداری یک سازوکار مشخص برای تست‌های هفتگی کووید 19 تعیین کرده بود و بر اساس آخرین تست‌های انجام‌شده، تعدادی از بازیگران و کارکنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ادامه کار با این شرایط غیرممکن خواهد بود.

این دومین بار است که فرایند فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher متوقف می‌شود. اولین بار در ماه مارس بود که به دلیل ابتلای بازیگر اصلی به کرونا شاهد متوقف شدن فرایند توسعه سریال بودیم و قرنطینه خانگی هم باعث تشدید وقایع و توقف کامل فرایند توسعه شد. از اواسط ماه اوت بود که تولید دوباره سر گرفته شد و نتفلیکس امیدواری زیادی نسبت به اتمام فیلم‌برداری و شروع فرایند پس از تولید و جلوه‌های ویژه داشت.

مشخص نیست فرایند فیلم‌برداری از چه زمانی شروع خواهد شد و باید منتظر خبرهای دیگر باشیم. نتفلیکس چند وقت پیش از شروع توسعه فصل سوم خبر داد و تابه‌حال هم خبرهای زیادی در مورد بازیگران حاضر در فصل دوم شنیده‌ایم. برای نمونه Kim Bodnia نقش Vesemir را در فصل دوم بازی می‌کند و Tissaia de Vries هم توسط MyAnna Buring بازی می‌شود. تعدادی از بازیگران فصل دوم از سریال‌های محبوبی مانند بازی تاج‌وتخت انتخاب‌شده‌اند و با توجه به طرفداران زیاد فرانچایز ویچر، هیجان زیادی پیرامون بازی وجود دارد.

انتقاداتی نسبت به پلات فصل اول مطرح‌شده بود که باعث سردرگمی برای افراد زیادی شد و تولیدکننده، قول یک پلات با فهم آسان‌تر را داده و وقایع فصل دوم قرار است خطی‌تر روایت شوند. پخش فصل اول تأثیر زیادی روی فروش بازی گذاشت و رقم فروش The Witcher 3 به‌یک‌باره پیشرفت زیادی پیدا کرد. فعلاً تاریخ اکران فصل دوم سریال ویچر مشخص نیست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.