witcher-s2-scaled
یحیی رحیمی

بازیگران فصل دوم سریال The Witcher نتفلیکس معرفی شدند

یحیی رحیمی 3 اسفند 1398 بدون دیدگاه
904 بازدید

سریال The Witcher ساخته نتفلیکس دسامبر سال 2019 پخش شد و به سرعت توانست طرفداران پر و پا قرصی پیدا کنید. این سریال آنقدر موفق بود که باعث افزایش فروش بازی The Witcher 3 نیز شد و بعد از چندین سال گذشت از عرضه این بازی، بیشترین تعداد بازیکن آنلاین در فروشگاه استیم به ثبت رسید. خود سریال نیز یکی از محبوب های نتفلیکس است و با توجه به محبوبیت آن عجیب نیست که سریال برای یک فصل دیگر تمدید شده است و حالا امروز بازیگران حاضر در فصل دوم سریال نیز معرفی شده اند.

نتفلیکس به صورت رسمی تعدادی از چهره های مطرح موجود در فصل جدید سریال The Witcher را معرفی کرده است و به نظر می رسد که ساخت فصل دوم این سریال در مراحل اولیه به سر می برد و احتمالا به زودی کار فیلم برداری نیز شروع خواهد شد. این فصل از سریال شاهد اضافه شدن هفت بازیگر جدید خواهیم بود و مطرح ترین آن‌ها نیز Kristofer Hivju است که همه آن را به دلیل نقش تورموند در سریال Game of Thrones می شناسیم.

با توجه به محبوبیت به دست آمده، عجیب نیست که چنین بازیگرانی پا به این سریال باز کنند و با توجه به شخصیت بامزه Hivju قطعا شاهد یک فصل فوق العاده خواهیم بود. هر چند این اولین بار نیست که یکی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت در این سریال حضور پیدا می کند و بازیگر نقش شاه شب به نام Valdimir Furdik در فصل اول سریال و نبرد بزرگ آن شرکت کرده بود.

Yasen Atour as Coen
Agnes Bjorn as Vereena
Paul Bullion as Lambert
Kristofer Hivju as Nivellen
Thue Ersted Rasmussen as Eskel
Aisha Fabienne Ross as Lydia
Mecia Simson as Francesca

تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون مانند Paul Bulion از سریال پیکی بلایندرز و همچنین Aisha Fabienne از فیلم The Danish Girl در ساخت فصل دوم سریال همکاری خواهند داشت. عجیب است که هنوز شخصیت Vesemir را نمی بینیم و او یکی از شخصیت های برجسته سری بازی The Witcher بود. هر چند شایعاتی بود که این نفش به مارک همیل پیشنهاد شده است و باید دید در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.