The-Witcher-Netflix
یحیی رحیمی

فهم داستان فصل دوم سریال The Witcher آسان تر خواهد بود

یحیی رحیمی 13 تیر 1399 بدون دیدگاه
481 بازدید

اولین فصل از سریال The Witcher دسامبر سال گذشته از طریق نتفلیکس منتشر شد. این سریال توانست نظر طرفداران بازی را به خود جلب کند و افراد زیادی به تماشا آن پرداختند. این در حالی است که بسیاری از این تماشاگران از خود داستان بازی و کتاب های اصلی خبر نداشتند و همین باعث سردرگمی آن‌ها شد. به نوعی اتفاقات داخل بازی حالت خطی نداشت و برای فهم آن باید از داستان اصلی بازی باخبر بود.

تعدادی از منتقدان باور داشتند که اتفاقات داستان گیج کننده بود و مشخص نبود که چطور از شروع به پایان رسیدیم و همچنین چرا اتفاقات داخل سریال چندین بار تکرار شد. شورانرهای The Witcher در گفتگو با TV Guide از فصل دوم سریال گفته اند و در مورد سردرگمی ایجاد شده هم صحبت کرده اند. قرار است که داستان فصل دوم واضح تر باشد و روایت آن برای همه قابل فهم.

Hissrich در مورد سردرگمی ایجاد شده گفته است که این بارزترین ویژگی داستان سری ویچر است اما فهم فصل دوم آسان تر خواهد بود و اعمال شخصیت ها خطی تر خواهد بود اما بازهم ویژگی تغییر زمان بندی وجود خواهد داشت و کل داستان به صورت یک روایت خطی از ابتدا تا آخر تعریف نخواهد شد. این ساختار در طول زمان و مدت ها تلاش به دست آمده است و کنار گذاشتن آن روح اصلی ویچر را خواهد کشت.

یکی دیگر از انتقادات وارده به فصل اول، عدم ارتباط میان داستان های شخصیت ها بود. به نوعی گرالت داستان خودش را داشت و سیری نیز همین طور و اعمال آن‌ها چندان به هم وصل نبود. این مشکل در فصل دوم بهبود یافته است و اعمال شخصیت ها روی هم تباهیده خواهد شد. فیلم برداری فصل دوم سریال The Witcher به دلیل پاندمی کونا به تعویق افتاد و فیلم برداری در ماه اوت میلادی شروع خواهد شد و احتمالا در سال 2021 نیز منتشر می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.