battlefield-6
یحیی رحیمی

تاریخ معرفی بازی Battlefield 6 مشخص شد؛ احتمال انتشار روی Xbox Game Pass

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
753 بازدید

پس از درز کردن تصاویری از تریلر معرفی بازی Battlefield 6 حالا استودیو به‌طورجدی در مورد تاریخ معرفی نسخه جدی سری بازی Battlefield صحبت کرده است. بر اساس توییت منتشرشده توسط اکانت توییتر بتلفیلد، منتشر معرفی نسخه ششم در خردادماه باشید.

تصویر منتشرشده اخیرا نشان‌دهنده فضای تاریخی بازی Battlefield 6 هستند و ممکن است بار دیگر به نبردی مانند جنگ جهانی یا حتی جنگ سرد پرداخته شود. البته شایعاتی وجود دارد که داستان بازی بتلفیلد 6 در مورد جنگ‌های مدرن خواهد بود و فضایی مشابه نسخه‌های سوم و چهارم خواهد داشت. خوشبختانه به‌زودی اطلاعات کاملی دریافت خواهیم کرد.

معرفی Battlefield 6 در خردادماه

توییت منتشرشده توسط اکانت بتلفیلد، عاشقان بازی را به هیجان آورده است. در متن توییت نوشته‌شده: « واژه‌هایی که با «به‌زودی» هم‌قافیه هستند: ژوئن، بوم!» این توییت نشان دهده آن است که معرفی نسخه جدید در مه ژوئن انجام می‌شود و فصل تازه‌ای برای این شوتر اول‌شخص محبوب رقم می‌خورد. شرکت EA برنامه‌های زیادی برای این فرانچایز دارد و اخیراً از بازی Battlefield Mobile هم باقابلیت احتمالی بتل رویال رونمایی کرده است.

اولین بار اواخر سال 2020 بود که اسم بازی Battlefield 6 را از زبان اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت EA، شنیدیم. آن زمان گفته شد که نسخه جدید در تعطیلات آخر سال 2021 منتشر خواهد شد و احتمالا بتلفیلد 6 روی کنسول های نسل هشتم منتشر نشود. آقای ویلسون با هیجان زیادی از بازی صحبت کرده بود و آن را یک اثر فوق‌العاده نامیده بود که مشابه آن را هیچ کجا ندیده است:

andrew wilsonاستودیو Dice در حال خلق بتلفیلد بعدی در مقیاسی است که تابه‌حال هیچ کجا ندیده‌ایم. پیشرفت‌های فنی کنسول‌های جدید به ما اجازه داده تا بتوانیم تصور خود را از یک بازی نسل آینده عملی کنیم. ما در حال تست بازی به‌صورت داخلی و محدود هستیم و تیم توسعه‌دهندگان بازخوردهای بسیار مناسبی از جامعه کاربران دریافت کرده است.

battlefield

انتشار Battlefield بعدی روی Xbox Game Pass ؟

اکانت توییتر ایکس باکس پس انتشار توییت بالایی، سریعاً وارد عمل شد و نوشت:« حالا باید به فکر جا کردن بازی روی کنسول‌هایمان باشیم!». اکانت توییتر بتلفیلد هم در جواب کوتاهی نوشت که: «باهم جایی برای آن بازخواهیم کرد.» این صحبت‌ها ازنظر بسیاری از کاربران به معنی انتشار بازی Battlefield 6 روی سرویس Xbox Game Pass از روز اول است.

چند وقت پیش شایعه‌ای منتشر شد که نسخه ششم سری بازی بتلفیلد روز اول روی سرویس EA Play قرار می‌گیرد و ازآنجایی‌که این سرویس مبتنی بر حق اشتراک به‌طور رایگان در دسترس کاربران گیم پس است، پس بازی روی سرویس Xbox Game Pass هم منتشر می‌شود. موفقیت نسخه جدید برای شرکت EA اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل از تمامی حربه‌های تبلیغاتی به‌منظور ترویج بازی استفاده خواهد شد.

منتظر معرفی کامل بازی Battlefield 6 در خردادماه باشید!

منبع: GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.