Battlefield 6
علی رحمانیان

اطلاعات جدید از Battlefield 6: بازی در زمان آینده جریان دارد؛ حالت بتل رویال جدید

علی رحمانیان 10 فروردین 1400 بدون دیدگاه
813 بازدید

بااینکه هنوز شاهد یک رونمایی رسمی از نسخه‌ی بعدی بتلفیلد نبوده‌ایم، ولی طی چند ماه گذشته شایعات زیادی از این بازی به گوشمان خورده است که حالا همه آن را بانام Battlefield 6 می‌شناسند. بیشتر این اطلاعات به بخش آنلاین بازی مربوط می‌شدند و توسط Tom Henderson که ظاهراً در جریان مراحل ساخت آن قرار دارد، به بیرون درز پیداکرده‌اند. ازجمله جزئیات منتشرشده می‌توان به وجود بخش‌های به تل رویال، یک بخش چندنفره‌ی رایگان و به تل پس‌های بازی اشاره کرد که بین هشت تا ده هفته به طول می‌انجامند. این فرد به‌تازگی دوباره اطلاعات بیشتری از عنوان و زمان داستان Battlefield 6 به اشتراک گذاشته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بر اساس گفته‌های تام هندرسون در حساب توئیتر خود، عنوان رسمی این نسخه‌ی جدید Battlefield 6 نخواهد بود و به‌جای آن بانام ساده‌ی Battlefield منتشر خواهد شد و هیچ‌گونه پسوندی ندارد. او همچنین می‌گوید که بازی در زمان آینده جریان خواهد داشت ولی نه آینده‌ای دور، بلکه چیزی حدود 10 تا 15 سال بعد از زمان کنونی. البته در نسخه‌ی جدید بتلفیلد شاهد حضور ربات‌های ارتشی و پهبادهای هوشمند خواهیم بود پس باید انتظار وجود تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی آینده را داشته باشیم. علاوه‌براین، هندرسون از بخش مولتی پلیر بازی بانام Battlefield 3/4 on steroids هم خبر می‌دهد که نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت زیادی داشته است. در ضمن یک حالت بتل رویال نیز در بتلفیلد آینده وجود خواهد داشت ولی اینکه در زمان انتشار بازی عرضه شود، هنوز مشخص نیست.

Battlefield

تام هندرسون درگذشته هم اطلاعات قابل‌اعتمادی از فرنچایز بتلفیلد منتشر کرده بود ولی بااین‌حال، تا زمان معرفی رسمی این بازی جدید نمی‌توان چیزی را با قطعیت قبول کرد. به گفته‌ی منابع غیررسمی، تا دو ماه دیگر از این نسخه رونمایی خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.