Battlefield-Mobile
یحیی رحیمی

بازی Battlefield موبایل توسط EA معرفی شد: عرضه در 2022

یحیی رحیمی 2 اردیبهشت 1400 3 دیدگاه
2,566 بازدید

سری بازی Battlefield به‌زودی راهی موبایل‌های هوشمند خواهد شد. این شوتر اول‌شخص محبوب قرار است برای اولین بار در تاریخ فرانچایز روی موبایل‌های هوشمند و تبلت ها در سال 2022 عرضه شود. بازی Battlefield موبایل حاصل همکاری استودیو Industrial Toys با توسعه‌دهنده سری بازی اصلی، استودیو DICE است.

مدیرکل استودیو DICE در مصاحبه با وب‌سایت استودیو از بازی Battlefield موبایل صحبت کرده و آن را یک اثر مستقل دانسته است:

Oskar Gabrielsonاشتباه نکنید، این‌یک بازی مستقل است. این بازی کاملاً با آنچه تابه‌حال روی پی سی و کنسول ساخته‌ایم تفاوت دارد و مخصوص پلتفرم موبایل خلق‌شده است. استودیو Industrial Toys همه‌چیز را از صفر ساخته تا بازی بتلفیلد موبایل به واقعیت بپیوندد و شاهد یک تجربه مبتنی بر اسکیل و توانایی باشیم. این بازی موبایل حالا وارد مرحله آزمایشی می‌شود تا سال آینده منتشر شود. منتظر جزئیات بیشتر باشید.

همان‌طور که خواندید، بازی Battlefield موبایل سال آینده روی گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد. این اثر موبایل برای موفقیت، نیازمند رقابت با عنوان محبوب بازار مانند بازی Call of Duty Mobile است. بازی کالاف دویتی موبایل سال 2019 منتشر شد و اخیراً توانسته رکورد 100 میلیون دانلود را پشت سر بگذارد. بازی PUBG Mobile نیز دیگر اثر محبوب بازار است که میزان دانلود آن درمجموع از یک میلیارد بار فراتر رفته است.

Industrial Toysوظیفه ساخت بتلفیلد موبایل روی دوش چه کسی است؟

موفقیت بازی بتلفیلد موبایل به توسعه‌دهندگان استودیو Industrial Toys بستگی دارد. این استودیو توسط آلکس سروپیان که از مؤسسان استودیو Bungie است در سال 2012 تأسیس شد. موفقیت استودیو شرکت EA را وادار کرد تا آن را به مالکیت خود درآورد. عنوان Midnight Star آخرین بازی استودیو بود که در سال 2018 منتشر شد و حالا پس از 3 سال سکوت برگشته است.

بر اساس صحبت‌های مدیرکل استودیو DICE، نمونه اولیه بازی بتلفیلد موبایل مدت‌هاست در دست توسعه است و امسال وارد عرصه آزمایشی خواهد شد. فعلاً اطلاعات خاصی از Battlefield Mobile نمی‌دانیم و ممکن است مانند بازی Battlefield 6 به این زودی‌ها اطلاعات زیادی دریافت نکنیم. اخیرا گفته شده که ممکن است بازی بتلفیلد 6 برای کنسول های نسل هشتم منتشر نشود.

منبع: TheVerge

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام لطفا لطفا اگه امکانش هست بازی war of the roses رو برای pc قرار بدید تو هیچ سایت ایرانی نیستش خیلی سپاس از تیم قوی پارسی۳۰گیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید ببخشید هنوز سیستم مورد نیازش مشخص نشده؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Ali

      نویسنده

      ممنون، بازی برای موبایله و هنوز معرفی کامل نشده
      ممکنه تا چند ماه اطلاعاتی از بازی منتشر نشه