بازی Battlefield 2042
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042 اعلام شد

یحیی رحیمی 19 خرداد 1400 بدون دیدگاه
2,859 بازدید

پس از انتشار شایعه‌ای در مورد اسم بازی بتلفیلد 6 و احتمالا اینکه نسخه‌ی جدید با اسم Battlefield 2042 معرفی شود، فروشگاه Origin‌ شرکت EA این عنوان را تائید کرد و تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از این شوتر اول‌شخص را اعلام کرد. بازی بتلفیلد 2042 روز 15 اکتبر 2021 برابر با 23 مهر 1400 منتشر خواهد شد.

بازی Battlefield 2042 در آینده‌ای نزدیک جریان دارد و اتفاقات یک جنگ مدرن را در سال 2042 روایت می‌کند. علاوه بر تاریخ انتشار، تصاویری از گیم‌پلی هم درز پیداکرده که برعکس تصاویر چند روز پیش، کیفیت بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را تصاویر رسمی بازی نامید. از این تصاویر مشخص است که بازی در مورد یک جنگ مدرن در سراسر جهان خواهد بود و نمی‌دانیم آیا باید آن را یک جنگ جهانی بنامیم یا خیر؟

بر اساس اطلاعات درز پیداکرده از بازی بتلفیلد 2042 در شبکه‌ی اجتماعی رددیت، ششمین نسخه از مجموعه‌ی بتلفیلد در مورد جدال میان آمریکا و روسیه خواهد بود. به نظر می‌رسد که تنش میان دو ابرقدرت به بالاترین حد ممکن رسیده و همین باعث شروع یک جنگ جدید شده است. جنگ‌های نیابتی در طول دهه‌های اخیر منجر به ایجاد یک بن‌بست سیاسی شده و درنتیجه ارتش هر دو کشور و فرماندهان باتجربه، خود را برای یک جنگ جهانی جدید که ممکن است دنیا را به نابودی بکشاند، آماده کرده‌اند. فرماندهان و سربازان خبره، توانایی‌های ویژه‌ای برای شروع یک جنگ مدرن دارند و بنابراین جلوه‌های تازه‌ای از مجموعه‌ی بتلفیلد را خواهیم دید.

بازی Battlefield-2042

نقشه‌ها و فضای بازی Battlefield 2042

بازی بتلفیلد 2042 از هفت نقشه 128 نفره پشتیبانی خواهد کرد. این نقشه‌های بزرگ از شهر سئول کره‌ جنوبی تا بیابان‌های گرم و خشک کشور مصر را در بر خواهد گرفت. هر نقشه دارای تجربه‌ای کاملاً مختص خواهد بود و المان‌های محیطی هم تأثیر زیادی روی گیم‌پلی خواهند گذاشت. استودیو دایس (DICE) از یک سیستم دید استفاده کرده که چهار کلاس مختلف را ارائه می‌دهد. هرکدام از کلاس‌ها دارای قابلیت‌های ویژه و سلاح‌های مخصوص خواهند بود. تمامی این سلاح‌ها قابل شخصی‌سازی است و احتمالا مکانیسم خرید آیتم هم مانند بازی کالاف دویتی به‌کاربرده شود.

بازی Battlefield 2042 از یک سگ رباتیک استفاده می‌کند که مخصوص نبرد‌های سنگین ساخته‌شده و امکان استفاده از قلاب و لباس‌های پرش از ارتفاع هم وجود دارد. بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، نسخه‌ی بتا اواخر ماه میلادی منتشر خواهد شد و سه نسخه‌ی مهم شامل: استاندارد، طلایی و آلتیمت را خواهیم دید. در حال حاضر اطلاعات کافی از بازی و داستان آن وجود ندارد و باید منتظر معرفی کافی بازی در ساعت‌های آتی باشیم.

بازی بتلفیلد 2042 روز 23 مهر 1400 برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.