Battlefield VI
یحیی رحیمی

مدیر استودیوهای EA: بازی Battlefield 6 دارای ایده هایی دیوانه کننده است

یحیی رحیمی 2 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,025 بازدید

کمپانی EA بازی های زیادی را برای عرضه روی کنسول های نسل نهم آماده کرده است. در این میان می توان به بازی Battlefield 6 اشاره کرد که قرار است در سال 2021 در دسترس طرفداران قرار گیرد. این بازی هنوز معرفی نشده است اما مدیر استودیوهای کمپانی EA به نام لورا میلی، اطلاعات در این مورد منتشر کرده است.

در طول رویداد EA Play 2020 بود که میلی در مورد استودیو DICE و آینده این کمپانی صحبت کرد. او در این مورد گفت که استودیو به دنبال رسیدن به مرزهای تازه ای است و تیم توسعه در حال کار روی نسخه تازه ای از بازی بتلفیلد است که تا به حال نمونه آن هیچ کجا مشاهده نشده است.

استودیوهای ما دارای ایده های بزرگ و دیوانه کننده ای هستند. با ظهور هر نسل از کنسول ها، استودیو DICE یک پله خود را از نظر بصری و صدا بالا کشیده است. ما در حال ساخت نبردهایی افسانه ای هستیم که هیچ گاه نمونه آن را تجربه نکرده اید.

در تصاویر کوتاهی که از بازی Battlefield 6 نشان داده شد، شاهد سربازان بسیار زیادی بودیم که نمونه آن را در هیچ بازی مشاهده نکرده ایم. در یک سکانس دیگر، شخصیتی با یک صورت بسیار واقعی را دیدیم که مشابهت زیادی به یک فیلم سینمایی داشت. به نظر می رسد که از نظر بصری حداقل پیشرفت زیادی را شاهد هستیم و دقیقا مشابه گفته مدیر استودیوهای EA، یک پله پیشرفت را خواهیم دید.

battlefield 6

جف گراب که یکی از گزارش گران معروف بازی های ویدیویی است گفته بود که بتلفیلد جدید داستان دنیای مدرن را روایت خواهد کرد و دیگر از نبردهای کلاسیک فاصله خواهد گرفت. EA تصمیم گرفته است تا به جای امسال، بازی را در سال 2021 عرضه کند. دلیل این کار نیز اضافه کردن کاربران کنسول های جدید است تا همگی از این بازی لذت ببرند. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.