Mass Effect
یحیی رحیمی

گزارش: ریمسترHD سه گانه Mass Effect سال آینده میلادی منتشر می شود

یحیی رحیمی 18 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
332 بازدید

دیروز بود که شایعه ای در مورد ریمستر یک بازی قدیمی معرفی نشده منتشر شد و همان ابتدا حدس و گمانه زنی ها تنها به سری بازی Mass Effect خلاصه می شد. این اطلاعات از کنفرانس مالی جدید کمپانی EA به بیرون درز کرده بود و فهمیدیم که در طول یک سال آینده، 14 بازی مختلف از سوی این ناشر آمریکایی دریافت خواهیم کرد. حالا مشخص شده است که واقعا سه گانه بازی مس افکت را دریافت خواهیم کرد.

جف گراب که یکی از خبرنگاران وب سایت VentureBeat است در گزارش جدید خود گفته است که ریمستر HD سه گانه بازی Mass Effect در دست ساخت است. او در ادامه گفته است که انتظار عرضه آن را روی کنسول Nintendo Switch نداشته باشید و ممکن است بعدها بازی روی این کنسول منتشر شود. هر چند که ریمستر بازی روی کنسول جدید هم منتشر خواهد شد و این جان تازه ای به سری مس افکت خواهد داد.

جف گراب در ادامه هیچ گونه جزئیاتی در این مورد منتشر نکرده است و ممکن است تنها شاهد بهبود گرافیکی این بازی باشیم یا اینکه واقعا تمام سیستم های بازی از نو تعریف شوند و یک بازسازی درست و حسابی را شاهد باشیم. هر چند چون از لفظ «HD Remaster» استفاده شده است، بعید است که تغییری در گیم پلی بازی را شاهد باشیم. هر چند این بازی یک بار در کنسول های نسل هفتم ریمستر شده است و قطعا همه انتظار بازسازی آن را در کنسول های عصر مدرن دارند.

در مورد کنسول های عصر مدرن نیز فعلا مشخص نیست که بازی Mass Effect Trilogy HD روی کنسول های نسل فعلی منتشر می شود یا برای نسل آینده و PS5 آماده شده است. گراب چند وقت پیش ادعا کرد که معرفی کنسول جدید سونی نیز در روز 4 ژوئن انجام خواهد شد. فعلا همه چیز را به دید یک شایعه بنگرید و چندان به این گفته ها دل خوش نکنید.

منبع: PlayStationLifeStyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.