Battlefield Bad Company 2
علی رحمانیان

احتمالا نسخه جدید Battlefield بازی Bad Company 3 خواهد بود

علی رحمانیان 25 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,447 بازدید

این‌طور که به نظر می‌آید شعبه‌ی لس‌آنجلس شرکت EA DICE در حال کار بر روی بازی جدیدی از سری Battlefield است. جاستین ویب که یکی از کارگردان‌های هنری شرکت DICE LA است، دیروز در حساب کاربری توئیترش این سؤال را پرسید: به نظر شما در حال حاضر مشغول کار بر روی چه فرنچایز هیجان‌انگیزی از کمپانی Electronic Arts هستم؟ که ظاهرا پس از این توییت نیز خودش تأیید کرد که جواب این سؤال یک بازی Battlefield جدید است. او در ادامه این‌گونه گفت که:

این فوق‌العاده است و من دارم روی عنوانی کار می‌کنم که حدوداً بیست سال پیش عاشقش شدم؛ گیم پلی سندباکس بازی Battlefield 1942 برای زمان خود واقعاً شگفت‌انگیز بود؛ منتظرم که از همه‌ی شما این را بشنوم که عاشق کدام بازی بتلفیلد هستید و امیدوارید چه عنوانی از این فرنچایز در آینده منتشر شود.

استودیوی DICE LA پیش تر به ساخت بازی هایی مثل Medal of Honor Warfighter و Medal of Honor شناخته‌شده و در ساخت بازی‌های سبک تیراندازی اول‌شخص موفق عمل کرده است. در سال 2017 شایعه‌ای کل فضای مجازی را فراگرفت که استودیوی DICE LA در حال ساخت بازی Battlefield Bad Company 3 است درحالی‌که شعبه‌ی سوئدی این استودیو همان زمان روی Battlefield 5 کار می‌کرد. وینس زامپل، مؤسس استودیوی Respawn Entertainment، وظیفه‌ی مدیریت شعبه‌ی لس‌آنجلس شرکت DICE را در اوایل سال 2020 بر عهده گرفت که همین می‌تواند خبر از انتشار عنوانی بزرگ از این شرکت بازی‌سازی دهد.

Battlefield Bad Company 2

شرکت EA از قبل تأیید کرده است که از بتلفیلد بعدی در بهار امسال رونمایی شده و در پاییز سال 2021 منتشر خواهد شد، اما این‌که بازی قرار است چه باشد هنوز مشخص نیست. فقط در همین حد می‌دانیم که بازی از نبردهای عظیم و بسیار شلوغی برخوردار بوده که بیشترین تعداد بازیکن را خواهد داشت. بازی جدید Battlefield هرچه که هست، برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد و انتشار این نسخه برای کنسول‌های نسل هشتمی، هنوز مشخص نیست.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.