Starfield
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Starfield در انحصار ایکس باکس خواهد بود؛ عرضه در تعطیلات 2021

یحیی رحیمی 7 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
295 بازدید

روند حقوقی کسب مالکیت شرکت ZeniMax توسط مایکروسافت ماه گذشته به اتمام رسید و از آن موقع تابه‌حال صحبت‌های زیادی از سوی مدیر ایکس باکس در مورد انحصاری شدن بازی‌های شرکت Bethesda شنیده‌ایم. شایعه تازه‌ای از انحصاری بودن بازی Starfield خبر می‌دهد.

بازی Starfield روی چه پلتفرمی منتشر می شود؟

بازی Starfield از عناوین نقش‌آفرینی علمی تخیلی است که اطلاعات اندکی از آن منتشرشده و می‌دانیم که با یک بازی بزرگ روبه‌رو هستیم. این بازی که از موتورگرافیکی جدید بتسدا استفاده می کند، هواداران بازی های نقش آفرینی را بدون تریلر، عاشق خود کرده است. Rand al’Thor که یکی از اعضای نزدیک به شرکت ایکس باکس است، در پادکست Xbox Two از آینده بازی‌های شرکت بتسدا صحبت کرده و از انتشار بازی Starfield در اواخر سال 2021 خبر داده است.

وی در ادامه گفته که روند توسعه بازی استارفیلد به آخرین مرحله رسیده و توسعه‌دهندگان در حال پولیش کردن هستند. این به معنی آن است که تولید محتوا متوقف‌شده و فرایند رفع باگ و حل مشکلات بازی شروع‌شده است. Rand al’Thor در ادامه از انحصاری بودن بازی و انتشار آن تنها روی کنسول‌های ایکس باکس گفته که خبر چندان عجیبی نیست. او می‌گوید:

افراد معتبر و قابل‌اطمینان به من گفته‌اند که بازی Starfield قطعاً انحصاری ایکس باکس خواهد بود. من حتی روی این با دوستانم شرط بسته‌ام و باید بدانید که تنها زمانی شرط می‌بندم که می‌دانم برنده هستم. من کاملاً اطمینان دارم که بازی استارفیلد تنها روی ایکس باکس منتشر خواهد شد. به من گفته‌شده که مایکروسافت در حال تلاش است تا این بازی را در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه کند. آن‌ها واقعاً به دنبال انتشار بازی در آخر سال هستند. در ادامه باید بگویم که فرایند تولید بازی تقریباً تمام‌شده و حالا در بخش رفع باگ هستیم، چیزی مشابه Halo Infinite. انتشار هر دو بازی هیلو و استارفیلد در پاییز امسال، اتفاق بزرگی برای گیم پس خواهد بود.

این اولین بار نیست که گزارش‌هایی در مورد بازی استارفیلد می‌شنویم. گمانه‌زنی‌های قبلی هم حاکی از انتشار این بازی در اواخر سال 2021 بود و حالا باید منتظر معرفی کامل آن در نمایشگاه E3 2021 باشیم.

از بازی Starfield چه می دانیم؟

استارفیلد، اولین بازی نقش‌آفرینی کاملاً جدید شرکت بتسدا در 25 سال گذشته است. بیش از یک دهه است که از پروژه سری این شرکت آمریکایی خبرداریم اما در نمایشگاه E3 2018 بود که تیزر کوتاهی از آن دریافت کردیم. درواقع همین تیزر و یک سری اسکرین شات های نامشخص، تنها اطلاعاتی است که از این بازی در دست داریم.

تصاویر منتشرشده از بازی، نشان از فضای سرد و تاریکی می‌دهد که قبلاً در فیلم سینمایی Gravity دیده بودیم. تاد هاوارد در گفتگو با یورو گیمر گفته بود که روح شرکت بتسدا در این بازی جریان دارد اما سیستم‌های تازه‌ای هم گنجانده‌شده که در هیچ بازی دیگری دیده نمی‌شوند:

Todd Howardنمی‌خواهم بازی را با عناوین دیگر مقایسه کنم زیرا که این بازی کاملاً متفاوت است اما اگر بنشینید و آن را بازی کنید، می‌بینید که DNA شرکت ما در گنجانده‌شده است و دارای جزئیاتی است که ما می‌پسندیم. البته سیستم‌های جدیدی هم داریم که چند سال است روی آن فکر می‌کنیم.

هاوارد در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته بود که سفر در فضا مانند فیلم‌های سینمایی علمی تخیلی دهه 40 میلادی خطرناک است و ممکن است انواع و اقسام دشمنان و مشکلات پیش روی فرد ظاهر شوند. در حال حاضر از تاریخ انتشار بازی خبر نداریم اما همان طور که مدیر بازاریابی بتسدا گفته، ارزش صبر کردن را دارد.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. 20 بازی شرکت Bethesda که از امروز در اختیار کاربران Xbox Game Pass خواهد بود

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.