کنترلر ایکس باکس سری X
مهدی ملکی

کنترلرهای قرمز رنگ جدید ایکس باکس سری X و S معرفی شدند

مهدی ملکی 23 دی 1399 بدون دیدگاه
390 بازدید

شرکت مایکروسافت با وجود عرضه کنترلرهای بهبود یافته کنسول‌های ایکس باکس سری X و S، هرگز نتوانست در بازاریابی ورود به نسل نهم در این زمینه توجهاتی همانند دوال سنس پلی استیشن 5 را جذب برند خود کند. با این حال کنترلرهای ایکس باکس سری X و S مطمئناً جزو برترین محصولات گیمینگ به شمار می‌آیند و شما نمی‌توانید منکر این موضوع شوید. حال این شرکت رنگ قرمز را برای کاربران برند سبز در نظر گرفته است.

مایکروسافت چهارمین رنگ این کنترلرها را معرفی کرده است که با نام Pulse Red شناخته می‌شود. همان‌طور که از این نام‌گذاری مشخص است، این کنترلر در قسمت جلویی مجهز به رنگ قرمز متالیک است و در عوض با دکمه‌هایی مشکی و پشتی سفید رنگ به بازار عرضه خواهد شد. این طراحی کاملاً در جهت طراحی کنترلر Shock Blue پیشین ایکس باکس سری X و S طراحی شده است.

بنابراین کنترلر نسل نهمی شرکت مایکرسافت که با کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان نیز سازگار است، اکنون با چهار رنگ شامل مشکی کربنی، سفید رباتی، آبی شک و قرمز ضربانی در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که مشکی کربنی رنگ اصلی ایکس باکس سری X و سفید رباتی رنگ اصلی ایکس باکس سری S به شمار می‌آید.

کنترلر ایکس باکس سری Xاین کنترلر قرمز رنگ جدید از تاریخ 9 فوریه یا به عبارتی 21 بهمن سال جاری با قیمت 64.99 دلار و تقریباً 5 دلار گران‌تر از رنگ‌های مشکی و سفید پیش فرض در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. این موضوع پیش‌تر برای رنگ آبی نیز صدق می‌کرد و اکنون بر دامنه آن افزوده شده است.

مایکروسافت در مراسم The Game Awards 2019 کنترلر ایکس باکس سری X و S را با تغییراتی جزئی نسبت به ایکس باکس وان معرفی کرد. این کنترلر برخلاف سری Elite اختلاف قابل توجهی را برای کاربران به وجود نمی‌آورد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.