xbox-game-pass-bethesda
یحیی رحیمی

20 بازی شرکت Bethesda که از امروز در اختیار کاربران Xbox Game Pass خواهد بود

یحیی رحیمی 22 اسفند 1399 بدون دیدگاه
846 بازدید

روند اکتساب شرکت Bethesda توسط مایکروسافت به پایان رسید و ایکس باکس به‌طور رسمی ورود کارکنان هشت استودیو این ناشر بزرگ را تبریک گفت. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، دیشب در گفتگوی کوتاه از خط‌مشی آینده این شرکت صحبت کرد و اینکه بازی‌های انحصاری مخصوص کاربران سرویس گیم پس تولید خواهند شد.

مایکروسافت به مناسبت نهایی شدن قرارداد 7.5 میلیارد دلاری ثبت‌شده، 20 بازی برتر شرکت Bethesda را به سرویس Xbox Game Pass اضافه کرده است. این بازی‌ها شامل فرانچایزهایی مانند Dishonored، Doom، The Elder Scrolls و… می‌شوند که در ادامه تمامی این بازی‌ها را معرفی خواهیم کرد. تعدادی از این بازی‌ها تنها در اختیار کاربران کنسول و تعداد دیگر هم در اختیار کاربران پی سی قرار دارند و قبل از دانلود، به لیبل آن‌ها دقت کنید.
11 بازی از لیست زیر عناوین جدید هستند و 16 بازی دیگر هم از امروز روی تمامی پلتفرم‌ها مانند PC در دسترس قرارگرفته‌اند. لیست کامل به شرح زیر است:

  • Dishonored Definitive Edition ( کنسول، PC، کلاود)

این نسخه شامل بازی Dishonored که برنده بیش از 100 جایزه مختلف است به همراه بسته‌های الحاقی مانند Dunwall City Trials، The Knife of Dunwall و The Brigmore Witches است.

  • Dishonored 2 ( کنسول، PC، کلاود)

Dishonored2

به‌عنوان یک قاتل فرا انسانی وارد بازی Dishonored 2 شوید. این بازی ادامه‌دهنده نسخه اول است که توسط استودیو Arkane Studios تولیدشده است. همین حالا پا به دنیایی بگذارید که افسانه‌ها و واقعیت به یکدیگر رسیده‌اند. تفنگ‌ها و قدرت‌های جادویی منتظر شما هستند!

  • Doom 1993 (کنسول، PC، کلاود)

بازی Doom گیمرهای زیادی را به سمت گیم پلی اکشن و سرعتی کشاند. این نسخه از فرانچایز دووم تقریباً روی هر دستگاهی که فکرش را بکنید اجراشده است و حالا وقت آن است که از طریق سرویس Xbox Game Pass هم این اثر اکشن را با 9 مرحله هیجان‌انگیز و قابلیت Co-Op تجربه کنید.

  • DOOM 2 (کنسول، PC، کلاود)

شات گان خفن خود را به همراه سلاح‌های بی‌نظیر سری بازی Doom آماده یک نبرد نفس‌گیر با شیاطین و باس های شکست‌ناپذیر کنید. این نسخه شامل تمامی مراحل بازی اصلی به همراه 20 مرحله جداگانه است و بخش مولتی پلیر نیز همراه شما خواهد بود.

  • Doom 3 (PC، کنسول، کلاود)

راه خود را از میان جنگ عظیمی که میان انسان‌ها و شیاطین پیش‌آمده بازکنید و آن‌ها را به همان جهنم‌دره‌ای که از آن آمده‌اند بفرستید. این نسخه از بازی شامل تمامی مراحل داستانی به همراه بسته‌های الحاقی Resurrection of Evil و The Lost Mission می‌شود.

  • DOOM 64 (کنسول، PC، کلاود)

در این نسخه از بازی دووم بالاخره به سراغ مادر شیاطین خواهید رفت و برای همیشه جلوی هجوم ارتش او را به سمت دنیا خواهید گرفت. بیش از 30 مرحله اکشن در انتظار شماست و البته سلاح‌های بهبودیافته و رازهای تازه‌ای در این نسخه شمارا سرگرم خواهد کرد.

پس از سرکوب شیاطین، حالا باقدرت بیشتری به سراغ شما آمده‌اند و مستقیماً به قلب کره زمین تاخته‌اند. وقت آن است که گوشمالی خوبی در 30 مرحله مختلف به آن‌ها بدهید و برای همیشه تنبیه شان کنید. این جدیدترین نسخه از فرانچایز دووم است که پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. یادتان باشد، تنها چیزی که این شیاطین از آن می‌ترسند، شما هستید!

  • The Elder Scrolls 3: Morrowind (کنسول و PC)

یک اثر نقش‌آفرینی تک نفره بی‌نظیر که اجازه تجربه زندگی هر شخصیت خیالی که فکرش را بکنید می‌دهد. می‌توانید مراحل داستانی را پشت سر بگذارید و راز ماجرا را پیدا کنید یا اینکه در دنیای عظیم بازی غرق شوید و ساعت‌های مفرحی را تجربه کنید.

  • The Elder Scrolls 4: Oblivion (کنسول و PC)

پا به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ بگذارید. بتسدا با ترکیب گیم پلی بی‌نظیر به همراه گرافیک فوق‌العاده و مراحل داستانی سرگرم‌کننده، یک تجربه افسانه‌ای را سرهم کرده که نمونه آن را در هیچ بازی نقش‌آفرینی دیگری نخواهید دید.

بازی Skyrim برنده بیش از 200 جایزه معتبر است و نیازی به معرفی ندارد. این اثر نقش‌آفرینی با داستانی بی‌نظیر و گیم پلی خارق‌العاده، ساعت‌های خوشی برای شما می‌سازد. نسخه اسکایرم با ویژگی‌هایی مانند گرافیک ریمستر شده و محتوای جانبی و مراحل جدید، تجربه بازی را بیش‌ازپیش اعتلا بخشیده است.

  • The Elder Scrolls Online (کلاود و کنسول)

اگر حالت داستانی بازی The Elder Scrolls شمارا خسته کرده و دنبال محتوای بیشتری می‌گردید، خود را برای یک ماجراجویی بی‌نظیر آماده کنید. می‌توانید هرکجا که دوست دارید سفر کنید، به نبرد بپردازید، آیتم جمع‌آوری کنید و حتی دست به سرقت بزنید!

اگر از بازی‌های کلیشه‌ای خسته شده‌اید و دنبال یک اثر خاص می‌گردید، این بازی دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. باوجود منابع محدود و نبردی لحظه‌به‌لحظه برای زنده ماندن، ترس را در عمیق‌ترین حالت ممکن تجربه کنید. دنیای بازی سرشار از رویدادهای ترسناک با درون‌مایه اکشن است. برنده کسی است که بر ترس خود غلبه کند.

بازی Fallout 4 اسم آشنایی برای گیمرهاست این اثر تماشایی شمارا در نقش یکی از بازمانده‌های جنگ هسته‌ای قرار می‌دهد که پس از ویرانی دنیا، باید برای نجات یافتن، وارد یک نبرد لحظه‌به‌لحظه با گرسنگی، دشمنان خطرناک و البته بقایای رادیواکتیو شود. تنها شما می‌توانید سرنوشت این خاک ویران‌شده را از نو بسازید.

  • Fallout 76 (کنسول، PC و کلاود)

پس از تجربه موفق فالوت 4، وقت آن است یک اثر کاملاً آنلاین را تجربه کنید. دنیایی که در نسخه قبلی ساخته بودید، حالا تحت هجوم نیروهای مختلف قرار دارد و باید کنترل منطقه را از دستان آن‌ها خارج کنید.

  • Prey (کنسول، پی سی و کلاود)

از امروز می‌توانید بازی Prey را از طریق سرویس Xbox Game Pass دریافت کنید. این بازی شمارا خانه آرامتان می‌کند و وارد فضایی بیگانه می‌کند. به‌عنوان مورگان یو، باید با خطر فرازمینی ها بجنگید و از سلاح‌های مختلفی برای سلاخی آن‌ها استفاده کنید.

  • Rage 2 (کنسول، PC و کلاود)

اگر عاشق هیجان و اکشن هستید، این بازی دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. سوار اتومبیل‌های آتشین شوید و کشتار بزرگی میان صحرا و در دنیای پساآخرالزمانی بیندازید. یادتان باشد که تنها به تفنگ خود اعتماد کنید زیرا که این دنیا، پر از موجودات خطرناک است.

بازی ولفنشتاین شمارا به نبردی هیجان‌انگیز در سراسر اروپا می‌کشاند. به‌عنوان یک سرباز، باید ماشین جنگ فاشیست‌ها را به‌زانو درآورید اما برای رسیدن به این هدف، کار سختی دارید و باید دشمنان مختلفی را از میان بردارید.

سال 1946 فرارسیده و نازی‌ها در شرف بردن جنگ جهانی دوم هستند. این وظیفه شماست که پا به این جنگ تمام‌عیار بگذارید و نازی‌ها را برای همیشه از کره زمین پاک‌کنید. مأموریت شما از قلب باواریا شروع می‌شود…

آخرین نسخه از فرانچایز ولفنشتاین را با فرم تازه‌ای تجربه کنید. در این بازی می‌توانید کنترل دو شخصیت را بر عهده بگیرید و از استایل مخصوص و تفنگ‌های خاص آن‌ها برای نبرد علیه زامبی‌ها استفاده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.