Starfield
علی رحمانیان

شایعه: بازی Starfield اواخر سال 2021 منتشر خواهد شد

علی رحمانیان 27 اسفند 1399 بدون دیدگاه
298 بازدید

Starfield بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر است، عنوانی علمی تخیلی و جهان باز از شرکت Bethesda که در فضا جریان دارد و جالب است بدانید که بعد از حدود سه سال از معرفی بازی، هنوز چیزی جز یک لوگو از آن ندیده‌ایم. سؤالات بسیاری در ذهن طرفداران وجود دارد که این بازی جاه‌طلبانه‌ی بتسدا دقیقاً چه نوع عنوانی است و چه زمانی منتشر می‌شود، حال طبق اطلاعات جدید منتشر‌شده ما جواب هر دو سؤال را می‌گیریم.

آقای Jeff Grubb، خبرنگار رسانه‌ی GamesBeat به‌تازگی اعلام کرده که برنامه‌ی کنونی شرکت بتسدا این است که روی بخش بازاریابی و انتشار بازی Starfield کار کند، او همچنین اظهار کرده است که بازی با احتمال 90 درصد در مراسم E3 امسال به نمایش درمی‌آید و خودش هم تا انتهای سال جاری منتشر می‌شود. به گفته‌ی او برنامه‌ی اصلی بتسدا همین است، بااین‌حال باید مشکلات و تأخیرهای احتمالی بازی را هم که از شرایط فعلی ویروس کرونا نشأت می‌گیرند در نظر داشت. پیش‌ازاین اینسایدرهای دیگری هم اعلام کرده بودند که تاریخ انتشار Starfield برای سال 2021 تنظیم‌شده است ولی ویروس کرونا بزرگ‌ترین مشکلی است که سر راه سازندگان قرار دارد.

Starfield

البته هنوز مسئله‌ی انحصاری بودن یا نبودن Starfield مطرح است و باید دید که مایکروسافت چه تصمیمی برای این عنوان می‌گیرد. کارگردان بازی یعنی تاد هاورد قبلاً این‌گونه گفته بود که «تصور اینکه Starfield یک بازی انحصاری ایکس باکس باشد، دشوار است.» ولی اطلاعیه‌ی اخیر مایکروسافت مبنی بر قرار دادن بازی‌های انحصاری در سرویس گیم پس خود، می‌تواند این موضوع را تغییر دهد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.