بازی Outriders
علی رحمانیان

سازندگان بازی Outriders با اهدای یک پکیج رایگان از بازیکنان قدردانی می‌کنند

علی رحمانیان 23 فروردین 1400 بدون دیدگاه
223 بازدید

Outriders یکی از موفق‌ترین بازی‌های اخیر محسوب می‌شود که با بیشتر از صد هزار بازیکن فعال به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، بااین‌حال بازی آن‌قدر هم بی‌اشکال نبوده و از همان روز انتشار خود با مشکلات فنی زیادی دست‌وپنجه نرم کرده است. سازندگان هم اخیراً به این موضوع اقرار کرده‌اند و به بازیکنان وعده دادند که به‌زودی این مشکلات پیش‌آمده را حل خواهند کرد. استودیوی People Can Fly به‌تازگی راجع به دلایل این موضوع صحبت کرده و می‌گوید که بخش اعظم آن به سرور خارجی دیتابیس برمی‌گردد که در زمان شلوغی بیش‌ازحد کاربران مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

بازی Outridersبازی Outriders

بعدازاینکه بیشتر از پنج سال مشغول توسعه‌ی Outriders بودیم، وقتی بازی در زمان انتشارش طبق انتظارمان ظاهر نشد دقیقاً به‌اندازه‌ی شما ناامید شدیم. ما به مشکلاتی در بخش اتصالات آنلاین برخوردیم اما تیم ما از آن زمان به‌صورت شبانه‌روز برای رفع این مشکلات که بازیکنان تجربه کردند، تلاش می‌کنند. ما کاملاً درک می‌کنیم که این تجربه چه قدر برای بازیکنانی که بی‌صبرانه منتظر انتشار آن بودند، ناامیدکننده بود. ما ظرفیت سرور کافی داشتیم اما هاست خارجی دیتابیس ما پس از مواجهه با تعداد بیش‌ازحد بازیکنان با مشکل مواجه شد.

در همین راه، از همه‌ی شما به خاطر پیام‌های تشویقی و حمایت‌آمیزتان تشکر می‌کنیم که به ما کمک کردند که قدرتمند به مسیر خود ادامه دهیم و این شرایط را بهبود ببخشیم. ما می‌خواهیم از همه‌ی شما تشکر کنیم، نه تنها به‌صورت لفظی بلکه در حال کار بر روی یک پکیج قدردانی برای بازیکنانی هستیم که از ابتدای انتشار Outriders به تجربه‌ی بازی مشغول بودند، فعلاً هنوز داریم روی جزئیات این پکیج کار می‌کنیم.

تمام بازیکنانی که در بازه‌ی 31 مارس تا 11 آوریل (11 فروردین تا 22 فروردین) Outriders را بازی کرده‌اند، صلاحیت دریافت این پکیج را دارند و افراد خارج از بازه‌ی ذکرشده هم درصورتی‌که سازندگان درگذشته آیتم‌های حذف‌شده‌ی آن‌ها را برگردانده‌اند، می‌توانند پکیج را دریافت کنند. بازی Outriders هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، Xbox One، Xbox Series X/S، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشرشده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.