Guardians-of-Galaxy
یحیی رحیمی

حجم و سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy مشخص شد

یحیی رحیمی 24 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,463 بازدید

بازی Guardians of the Galaxy از عناوین تازه شرکت مارول است که قرار است به زودی منتشر شد و اگر چه دارای روندی با امکان انتخاب و تصمیم‌گیری است، اما شیوه خطی روایت داستان باعث شده تا اثری چندان برجسته نباشد. سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy به تازگی روی فروشگاه استیم منتشر شده و خوشبختانه نیاز به سیستم چندان قدرتمندی نداریم و اکثر سیستم‌های متوسط قادر به اجرای بازی با کیفیت مناسب خواهند بود.

بازی Guardians of the Galaxy اگر چه با حضور تمامی ابرقهرمان‌ها دنبال می‌شود، اما تنها کنترل شخصیت استار لرد در اختیار شما قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان قول وجود انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری در حین بازی را داده‌اند که در نهایت تأثیری روی پایان بازی نخواهد داشت. بسیاری انتظار داشتند با اثری مشابه مس افکت روبه‌رو باشیم، اما به نظر می‌رسد که این بازی با روایت کلاسیکی و گیم پلی تکراری اکثر عناوین مارول است.

بر اساس سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy نیازمند پردازنده چندان جدیدی نخواهید بود و همچنین کارت گرافیک‌های سری RTX 20 و RTX 30 نیز جزو الزامات نیستند. برای اجرای بازی با پایین‌ترین مشخصات گرافیکی، کافی است کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 را داشته باشید که در اکثر سیستم‌های گیمینگ امروز یافت می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

سیستم مورد نیاز Guardians of the Galaxy

اگر به بررسی سیستم مورد نیاز بازی بپردازیم، اولین نکته که به چشم خواهد آمد، حجم بالای آن است. برای نصب بازی باید 150 گیگابایت فضای خالی داشته باشید که کمتر بازی نیازمند چنین فضایی هستند. برای نمونه کالاف دیوتی به بیش از 100 گیگابایت فضا نیاز دارد، اما چنین حجم برای یک اثر اکشن داستانی، باورنکردنی است. البته بازی Marvel’s Avengers نیز حدود 90 گیگابایت حجم داشت.

بازی Guardians of the Galaxy نیازمند پردازنده‌ای چندان قدرتمند نیست و اکثر سیستم‌های امروزی قادر به اجرای بازی خواهند بود. تنها نکته نیاز به کارت گرافیک مناسب است و در صورتی که از مدل‌های قدیمی استفاده می‌کنید، شانس اجرای بازی را نخواهید داشت. برای اجرای بازی با کمترین کیفیت ممکن، لازم است پردازنده اینتل Core i5-4460 به همراه کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 را داشته باشید.

برای اجرای بازی با کیفیت مناسب نیز نیازمند پردازنده اینتل Core i7-4790 و کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 Super و 16 گیگابایت حافظه رم خواهید بود. اکثر سیستم‌های گیمینگ چهار سال پیش، قادر به اجرای بازی بدون مشکل خواهند بود. در صورتی که به دنبال وضوح 4K و فناوری‌های گرافیکی مانند DLSS می‌گردید، نیازمند استفاده از سیستم قوی‌تر خواهید بود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل: ویندوز 10 با معماری 64 بیت
پردازنده: Intel Core i5 4460 یا AMD Ryzen 5 1400
رم: هشت گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GTX 1060 یا Radeon RX 570
فضای خالی: 150 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل: ویندوز 10 با معماری 64 بیت
پردازنده: Intel Core i7 4790 یا AMD Ryzen 5 1600
رم: 16 گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GTX 1660 Super یا AMD Radeon RX 590
فضای خالی: 150 گیگابایت

بازی محافظان کهکشان روز چهارم آبان برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود.

منبع:‌PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای اجرای بازی Guardians of the Galaxy چه سیستمی لازم دارم؟

برای اجرای بازی با کمترین کیفیت ممکن، لازم است پردازنده اینتل Core i5-4460 به همراه کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 را داشته باشید.

۱
بازی Guardians of the Galaxy چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی Guardians of the Galaxy روز چهارم آبان برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.