دانلود بازی Actraiser Renaissance برای PC
دانلود بازی Actraiser Renaissance برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Actraiser Renaissance برای PC

پارسی گیم 3 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,280 بازدید

دانلود بازی Actraiser Renaissance برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌های مختلف در بازی‌های ویدیویی می‌تواند به ساخته شدن عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای منجر شود. استودیوهای بازی‌سازی هر از چند گاهی این ریسک را به جان می‌خرند و عناوین تلفیقی متفاوتی را منتشر می‌کنند تا بتوانند مخاطبان چند سبک مختلف را به سمت خود جذب کرده و فروش خوبی از بازی خود داشته باشند. بازی Actraiser Renaissance از استودیو Square Enix عنوانی جذاب بوده که تلفیق بازی‌های پلتفرمر نقش‌آفرینی دوبعدی با شبیه‌ساز ساخت‌وساز شهر است.

سبک و سیاق دنیای بازی فانتزی بوده و بهشت، جهنم و زمین را به شکل جدیدی خواهید دید. شما باید در نقش ارباب روشنایی، انسان‌ها را به مسیر درست هدایت کرده و با استفاده از فرشته‌های وفادار خود، دنیایی که در تباهی و پلیدی غوطه‌ور شده را نجات دهید؛ اما اصلی‌ترین عنصر جذاب بازی گیم پلی متفاوت و تلفیقی است که سازندگان به سبکی هوشمندانه طراحی و پیاده‌سازی کرده‌اند.

بازی در دو بخش خلاصه می‌شود که با نام‌های Realm Act و Realm Management شناخته می‌شوند. در بخش Realm Act با یک بازی پلتفرمر اکشن و دوبعدی طرف هستید و قهرمانی قدرتمند را کنترل خواهید کرد. این قهرمان علاوه بر ضربات عادی به قابلیت‌هایی جادویی مانند استفاده از قدرت آتش و یخ دسترسی دارد و با استفاده از آن‌ها دشمنان را هلاک خواهد کرد. هر مرحله در این بخش با از بین بردن دشمنان به پایان رسیده و قسمتی از منطقه بازی را تحت کنترل شما قرار خواهد داد. گیم پلی Realm Act سرعت بسیار بالایی داشته و لحظات اکشن و مهیجی را برای شما رقم میزند. همچنین با ارتقا قابلیت‌های خود باید برای مبارزات با Boss‌ها آماده شوید.

بخش Realm Management ساخت‌وساز بازی محسوب شده و شما باید مناطقی که تحت کنترل شما قرار دارد را توسعه دهید تا بتوانید دنیای بهتری برای انسان‌ها بسازید. با استفاده از قدرت‌های خود می‌توانید زمین را تغییر داده و محلی مناسب برای ساخت‌وساز فراهم کنید. همچنین محافظت از منطقه در برابر نیروهای شرور از دیگر وظایف شما در این بخش است. بازی به‌جز گیم پلی عمیق، موسیقی جذابی را نیز در دل خود جای داده تا در طول بازی شما را همراهی کند و تجربه‌ای لذت‌بخش و گوش‌نواز را در اختیارتان قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tales of Arise و Persona 5 Strikers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Actraiser Renaissance با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8.1 64-bit / Windows® 10 64-bit
Processor: AMD A8-7600, Intel® Core™ i3-3210
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 240,NVIDIA® GeForce® GT 730
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: keyboard, gamepad

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 8.1 64-bit / Windows® 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 3 1200、Intel® Core™ i5-3330
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X,NVIDIA® GeForce® GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card etc
Additional Notes: keyboard, gamepad

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Actraiser combines 2D platforming action (Realm Acts) with a City-building simulation (Realm Management) in the ultimate battle between good and evil! Featuring the soundtrack that sent shockwaves through the gaming world when it was first released, composed by the legendary Yuzo Koshiro – now remastered!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.