Final Fantasy VII Remake
یحیی رحیمی

کمپانی Square Enix در حال ساخت بازی جدیدی برای نسل بعدی کنسول هاست

یحیی رحیمی 15 آبان 1398 بدون دیدگاه
641 بازدید

نسل بعدی کنسول ها از همیشه به ما نزدیک تر است. حالا می دانیم که کنسول PS5 سال آینده میلادی در کنار Xbox Scarlett عرضه خواهند شد. حالا کمپانی Square Enix بخش استخدامی خود را آپدیت کرده است و به نظر دنبال افرادی برای تیم جدید توسعه بازی خود می گردند.

صفحه ایجاد شده در وب سایت کمپانی بیان می کند که بخش جدید توسط شخص یوشینوری کیتاسی اداره می شود و او نیز به دنبال افرادی برای ساخت یک بازی جدید هستند. بنا بر گفت ها این بازی یک اشکن معرفی نشده برای کنسول های HD است. در ادامه بیان شده است که کمپانی Square Enix به دنبال تیمی از سراسر جهان است و تنها یک کشور و منطقه مورد نظر نیست. همچنین گفته شده است که هدف اصلی این تیم نیز باید ایجاد تجربه اکشن برای نسل بعدی کنسول ها باشد.

با این حساب بازی جدید Square Enix برای کنسول های PS5 و Xbox Scarlett عرضه خواهد شد. همچنین در توضیحات بازی هیچ صحبتی از ژانر نقش آفرینی نشده است و تنها عبارت اکشن بیان شده است. بخشی از این کمپانی بزرگ به ساخت بازی هایی مانند Final Fantasy VII Remake و Kingdom Hearts III می پردازد و افتتاح یک بخش جدید به معنی آن است که فرانچایزهای جدیدی در راه هستند.

در واقع کمپانی Square Enix به بخش های مختلفی تقسیم شده است. هر کدام از این بخش ها نیز برای خودشان یک عدد دارند. برای نمونه قسمت Kitase با عبارت اول یا 1 شناخته می شود و این به معنی آن نیست که چنین بخشی از بقیه بهتر است. این تنها یک عدد است. این کمپانی اخیرا نیز یک سری افراد جدید را برای آینده فرانچایز Kingdom Hearts به خدمت گرفته است.

قرار است که بازی جدید کمپانی به نام Final Fantasy VII Remake مارس سال آینده برای PS4 عرضه شود. نظر شما در مورد این بازی جدید چیست؟

منبع: DualShocers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.