Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل پنجم – هفته‌ی دهم

کیوان آمیرزاده 30 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,510 بازدید

این هفته آخرین چالش‌های فصل پنجم بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفت که در این مقاله کمک‌هایی برای کامل کردن راحت‌تر چالش‌های این هفته، قرار داده‌ایم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- پازل‌های جیگسا را در زیرزمین خانه‌ها پیدا کنید (7 عدد)

این چالش نسبت به دیگر چالش‌های بازی، سرگرم‌کننده‌تر است که برای کامل کردن آن بهتر است به سراغ مکان‌های شلوغی از نقشه بروید که خانه‌های زیادی در آن وجود دارد. Salty Spring و Greasy Grove در کنار Risky Reels از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توان به سرعت چالش را کامل کرد. بسیاری از خانه‌های موجود در این مکان‌ها، یک زیرزمین دارند که شما با رفتن به زیرزمین خانه و پیدا کردن یک قطعه پازل، می‌توانید چالش خود را پیشرفت دهید. توجه داشته باشید که تعداد این قطعات بسیار زیاد است و شما فقط به 7 تای آن‌ها نیاز دارید.

2- از 20 سیب یا قارچ استفاده کنید

سیب‌ها و قارچ‌ها بیشتر در مناطق جنگلی بازی هستند که می‌توان به Dusty Divot و Wailing Woods اشاره کرد. به راحتی در این مناطق فرود بیایید و شروع به خوردن سیب‌ها یا قارچ‌های روی زمین کنید.

3- 10 نفر را بکشید

این چالش جزو موارد حوصله سر بر این هفته هستند چراکه این چالش را در چالش‌های روزانه‌ی زیادی مشاهده کرده‌ایم. فرود در Tilted Towers می‌تواند سریع این چالش را پیش ببرد.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- باز کردن صندوق در Salty Spring (هفت عدد)

می‌توانید به راحتی چالش‌های 1، 4، 3 و 5 را هم‌زمان با هم جلو ببرید پس چند ساعتی را در این مکان فرود بیایید. در خانه‌های موجود در Salty Spring، حداقل یک صندوق وجود دارد و اکثر خانه‌ها نیز دارای زیرزمین هستند که می‌تواند به کامل شدن چالش‌های شما کمک زیادی کند. پس این دفعه را به سراغ مود Solo بروید و برای کامل کردن این چالش 50 vs 50 را در نظر نگیرید.

5- به میزان 5000 واحد به دشمنان آسیب‌رسانی کنید

به سختی می‌توان این چالش را یک روزه تمام کرد پس استرس بیهوده به خود وارد نکنید چراکه در طول چند روز آینده، به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید. مود 50 vs 50 را استارت کنید و از عقب به دشمنان با سلاح‌های انفجاری هجوم ببرید و به راحتی بالغ بر 2000 واحد آسیب‌رسانی را می‌توانید قبل از کشته شدن، به این چالش اضافه کنید.

Fortnite

6-گنج را پیدا کنید

مکان گنج بر روی عکس قرار داده شده است.

7- چالش‌های مرحله‌ای (کشتن دشمنان)

چالش‌های مرحله‌ای دوباره در این هفته قرار دارند و شما با کشتن یک بازیکن در مکان مشخص شده، می‌توانید وارد مرحله‌ی بعدی چالش شوید. حواستان باشد که نمی‌تواند چندین مرحله را در یک بازی انجام دهید. مرحله‌ی اول چالش در Pleasant Park جریان دارد و شما با کشتن یک نفر وارد مرحله‌ی بعدی خواهید شد.
این هفته خبری از ستاره‌ی مخفی نیست و باید منتظر پایان یافتن فصل پنجم بازی باشیم و ببینیم که مکعب بزرگ بازی در Loot Lake چه کاری انجام خواهد داد.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.