دانلود بازی Quake II RTX برای PC
دانلود بازی Quake II RTX برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quake II RTX برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,610 بازدید

دانلود بازی Quake II RTX برای کامپیوتر

سری بازی‌های Quake را باید پیشگامان سبک شوتر اول‌شخص دانست. این سری با گیم پلی جذاب و مهیجی که به بازیکنان ارائه داد، استاندارد جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی تعریف کرد و به دنبال موفقیت آن، بسیاری از استودیوها در مسیرش گام برداشتند تا عناوین جذابی با همین سبک و سیاق طراحی کرده و وارد بازار کنند. بازی Quake II RTX شماره دوم در این سری محبوب بوده که نه‌تنها همان گیم پلی کلاسیک و نوستالژیک را در دل خود جای داده است، بلکه با پشتیبانی از فناوری مدرن و امروزی Ray Tracing، گرافیکی زیبا و چشم‌نواز را نیز به بازی بخشیده تا طرفداران یکی از زیباترین و امروزی‌ترین نسخه‌های شماره دوم بازی را تجربه کنند.

از لحاظ داستانی و گیم پلی، همان شماره دوم Quake انتظارتان را می‌کشد. شما در سیاره‌ای بیگانه فرود آمده‌اید و تمام افرادتان کشته شده‌اند. حال باید مسیر خود را از میان مقرهای نظامی بسیار مستحکم و بزرگ و دشمنان متعدد پیدا کرده، مواضع دفاعی شهر را ضعیف کرده و دشمن را شکست دهید. فقط به این طریق می‌توانید سرنوشت بشریت را طور دیگری رقم زده و از تباهی نجات دهید.

اما اصلی‌ترین تفاوت در این نسخه از بازی همان‌طور که از اسمش پیداست، پشتیبانی از قابلیت مدرن Ray Tracing بوده که در واقع سبکی جدید برای نورپردازی و خلق تصاویر واقع‌گرایانه در بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. علاوه بر بهبود بافت‌های موجود در محیط بازی و کاراکترها، کیفیت نورپردازی به لطف Ray Tracing جهش فوق‌العاده‌ای داشته و می‌توانید انعکاس نور را در هر سطحی مشاهده کنید. همین‌طور کیفیت سایه‌ها، دیده شدن تصاویر بر روی اجسام شفاف و صیقلی و سایر ویژگی‌هایی که فقط آن‌ها را در بازی‌های مدرن و در صورت داشتن کارت گرافیک‌های سری RTX مشاهده می‌کنید، این بار در Quake 2 حضور دارند تا زیباترین نسخه از این عنوان جذاب را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Quake II RTX با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Windows 7 64-bit
Processor: Intel i3-3220 or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060, or higher
Storage: 2 GB available space
Other: Requires a 64-bit processor and operating system. Vulkan Support Required.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Shortly after landing on an alien surface, you learn that hundreds of your men have been reduced to just a few. Now you must fight your way through heavily fortified military installations, lower the city’s defenses and shut down the enemy’s war machine. Only then will the fate of humanity be known.
Quake II RTX builds on the work of Christoph Schied and the team at the Karlsruhe Institute of Technology, who added ray tracing to Quake II to create Q2VKPT (in turn building upon the Q2PRO code base). NVIDIA has introduced new path-traced visual effects, has improved texturing, and has made dozens of other changes and improvements, resulting in an experience that rivals games created today, and pushes your RTX hardware to the limit.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.