دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای PS4, دانلود بازی Skyrim برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, بازی Skyrim ریجن یک
دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای PS4, دانلود بازی Skyrim برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, بازی Skyrim ریجن یک پارسی گیم

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای PS4

پارسی گیم 9 آبان 1395 5 دیدگاه
8,585 بازدید

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای پلی استیشن 4

نسل هفتم بازی‌های ویدئویی عناوین فوق‌العاده‌ی بسیاری را به خود دید، از شاهکار ناتی داگ The Last Of Us گرفته تا ساخته بی‌نظیر استدیو بتسدا بازی The Elder Scrolls V: Skyrim تماماً تصدیق‌کننده این موضوع هستند. استدیو Bethesda باعرضه Skyrim روحی تازه به بازی‌های نقش‌آفرینی داد، بازی‌ای که با المان‌های متفاوت خود دنیایی عاری از هرگونه تکرار و پر‌ از تنوع را برای دوست داران‌ این سبک‌ به ارمغان آورد. با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

داستان بازی روایتگر زندگی شخصی به نام دواکین است که به‌صورت اتفاقی در شهر Whiterun اژدهایی را به قتل می‌رساند. پس‌ازاین واقعه روح آن اژدها وارد بدن دواکین شده و به او وظیفه‌ای دشوار را محول می‌کند. او می‌بایست به مبارزه با رهبر تمامی اژدهاهای جهان Alduin بپردازد و او را از بین ببرد. داستان بازی پر از پیچ خم است و می‌تواند تا ساعت‌ها گیمر‌ را مجذوب خود کند. از روند اصلی جلو روی تا مراحل فرعی دارای داستانی پر جزئیات هستند. شخصیت‌پردازی بازی نیز به بهترین نحو ممکن صورت گرفته و هر یک از کاراکترهای بازی با جزئیات اخلاقی خارق‌العاده‌شان می‌توانند به‌راحتی گیمر را مجذوب خود کنند.

گیم‌پلی بازی نیز درست به مانند داستان آن به خوبی هر چه تمام‌تر کارشده است. از تنوع سلاح‌ها گرفته تا مراحل فرعی و بسیاری از عوامل دیگر، همه و همه نشان از تبحر استدیو سازنده‌اش دارند. علاوه بر این‌ها، هوش مصنوعی نیز در بازی از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این موضوع به همراه دشمنان مختلف می‌تواند تا ساعت‌ها شمارا پای پلتفرمتان میخ‌کوب کند. درنهایت باید گفت در این‌ عنوان‌ شاهد یک‌ گیم پلی بزرگ و درگیر کننده بودیم که برای درک‌ درست عناصر آن باید ساعت‌ها وقت پای آن صرف کرد.

درواقع اولین چیزی که با ورود به بازی جذب آن شدم، گرافیک خارق‌العاده‌اش بود. اسکایریم به قدری زیبا و گسترده طراحی‌شده است که مطمئناً هر از چند گاهی دست از پیشروی در بازی برمی‌دارید و به گشت‌وگذار و مشاهده‌ی محیط زیبایش می‌پردازید. تمام محیط بازی از بیابان‌هایش گرفته تا جنگل‌های انبوه با دقت هر چه تمام‌تر سازندگان طراحی‌شده‌اند. عناصر مختلف دیگر نیز چون‌ طراحی چهره‌ کاراکترها، چرخش آب و هوایی و… تمامی انتظاراتمان‌ را برآورده کردند. تنها مشکلی که از این بخش می‌توان گرفت نبود یک سیستم تخریب پذیری ایدئال بود.

یکی‌ از نقاط قوت بازی، صداگذاری‌اش است. صداپیشه‌های بازی به‌خوبی از پس وظیفه‌شان برآمده‌اند و در تمام نقاط بازی به‌راحتی می‌توانید جایگاه داستانی را از لحن گفتار دیالوگ‌ها متوجه شوید. از سویی دیگر موسیقی بازی نیز به لطف آقای جرمی سول به معنای واقعی احساس حماسه‌ای بزرگ را به گیمر منتقل می‌کنند.

به‌جرئت بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را می‌توان در لیست بهترین بازی‌های نسل گذشته قرارداد. عنوانی که با نوآوری‌های بسیارش، روحی تازه به کالبد سبک نقش‌آفرینی بخشید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 19 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Vaxor

    مهمان

    سلام سلطان وقت بخیر
    میشه بی زحمت لینک دانلود اسکایریم نرمال ادیشن بدی من هرچقدر گشتم فقط اسپیشال ادیشن برا دانلود هست
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رحمان

    مهمان

    سلام خسته نباشیدمن کنسولم کپی خوره برای کنسول کپی خور است بازی یا خیر لطف میکنید پاسخ بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رحمان

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام بازی های ps4 که برای دانلود میذارید هکی هستند یا اکانت ترکیبی؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      هکی نیست