Halo Infinite
مهدی ملکی

جزئيات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد؛ تمرکز روی مبارزات و وسایل نقلیه

مهدی ملکی 11 بهمن 1399 بدون دیدگاه
762 بازدید

بازی Halo Infinite پس از تاخیر در عرضه سال گذشته خود، در تاریخی نامعلوم از پاییز سال جاری راهی بازار خواهد شد. با وجود این که تاخیر مذکور بسیار طولانی مدت به شمار می‌آید اما تاکنون اطلاعات زیادی در این‌باره منتشر نشده است. سازندگان این عنوان مدتی پیش سرانجام سکوت خود را شکستند و قول دادند که ماهیانه اطلاعات جدیدی را منتشر کنند. گویا اکنون، وقتی رستگاری است!

سازندگان بازی یاد شده در نشست توسعه دهندگان Q&A درباره مبارزات بازی به صحبت پرداخته‌اند. این صحبت بین برخی از سازندگان بخش چند نفره و طراحی سندباکس با مجری انجمن شکل گرفته است. آن‌ها اشاره کرده‌اند که تیم سعی داشته تا مبارزه‌های مرسوم این سری را پیگیری کند و بین حرکت، زمان تیراندازی و قتل‌ها و البته سیستم سلامت بازی، تعادل خوبی را برقرار سازند.

قسمت اعظم این مصاحبه پیرامون نقش وسایل نقلیه شکل گرفته است. برای مثال آن‌ها در مورد Warthog به صحبت پرداخته‌اند که احتمالاً برای کاربران قدیمی مجموعه آشنا باشد. خوشبختانه متن کامل این مصاحبه بسیار طولانی درون وب‌سایت منبع مذکور یافت می‌شود که شاید بتواند سوالات شما را پاسخ دهد.

بازی Halo Infinite همان‌طور که گفته شد در تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. مدتی پیش مشخص شد که تیم سخت در حال تلاش است تا تمام نسخه‌ها به نهایت بهینگی برسند. اگر این بهینه‌سازی‌ها خوب عمل کنند، در آینده‌ای نه چندان دور، کاربران ایکس باکس وان حتی پس از پایان نسل هشتم نیز به یک انحصاری درجه یک دست خواهند یافت.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.